FØDSELSDAGSUGE – The best

Skærmbillede 2015-10-23 kl. 13.11.45

Med næsten 300 indlæg i bagagen vil der altid være nogle, man synes bedre om end andre. Det gælder mig selv, men også jer der læser med. Derfor synes jeg, det kunne være super hyggeligt at finde nogle af de indlæg frem, som har haft flest besøgende og kommentar i de sidste to år. Jeg kan desværre ikke læse jeres tanker – hvor cool ville det ellers ikke lige være 🙂 – så hvorfor disse indlæg har været propulære, kan jeg kun gisne om, men jeg tænker, at det må skyldes emnet, og at det lige har ramt plet. Plus så er der selvfølgelig også en faktor i, hvor det bliver delt. F.eks. mit indlæg ‘Mit møde med Maren Uthaug’ som fik over 600 klik på en enkelt aften – blev delt på Marens egen blog. Det var en fed aften! 🙂

Men here goes – de 10 indlæg der har haft flest besøgende er:

Mit møde med Maren Uthaug

Maren Uthaug – Forfatterinterview

Ugen der gik – de store nyheder

Træning med kejserinderne – update 1

Tvillinger og samsovning

Skovens hemmelighed – Jon Rex Laugen (Anmeldelse)

Min første novelleudgivelse

Mors og fars dag

Om at have huset tilsalg

Skærmbillede 2015-10-23 kl. 13.13.29

Det der med kommentarer kan være svært. Jeg ved selv, hvor dårlig jeg kan være til at kommentere indlæg, på de blogs jeg følger, så derfor kan jeg også sagtens forstå, at andre har det på samme måde. Men jeg synes nu alligevel, det er lidt sjovt at se på hvilke indlæg, der har fået mange kommentar. Vinderen er min opdateringstråd fra Deweys Readathon i efteråret sidste år. Der er både kommentar fra mine bloggerkollegaer i danmark og fra andre rundt om i verden. SÅ hyggeligt! 🙂

Top tre med kommentar:

Readathon #3 – opdateringstråd

En eventyrlig oplevelse – Bogbloggertræf 2014

Et nyt år – nye udfordringer

 

Til sidst vil jeg vise nogle af mine yndlingsindlæg. Det er super svært at vælge – men dem her har alligevel betydet noget helt specielt for mig

Forfatterinterview – Det er både sjovt og hyggeligt at interviewe en forfatter. En fed måde at få dybere indblik i deres skriveri og tanker.

Om at se tvserier vs. læse bøger – Jeg ser mange tvserier, og jeg læser mange bøger. Derfor var dette indlæg helt oplagt at skrive, i og med at jeg selv ofte må vælge.

Mit bogforum 2014 – Sidste år havde jeg den store store fornøjelse at møde Sophie Kinsella til bogforum. Lovebooks havde inviteret en håndfuld af os bloggere til champange og sniksnak, hvilket var en virkelig stor oplevelse! ❤

Mit møde med Ann-Christine fra Valdemarsro – Jeg bruger Ann-Christines opskrifter konstant, så derfor var det en stor ære at møde hende og få signeret hendes kogebog. At signeringen blev til Lena var bare en sjov historie! 🙂

Mit første novelle udgivelse – Det kommer nok ikke som en stor overraskelse, at dette indlæg ligger på min liste over yndlings. Det var en ekstrem stor glæde der overtog min krop, da jeg fik afvide, at jeg fik udgivet min novelle.

Opdateringen på Jorian og Tristan – Mine tvillinger er en udfordring, men også den største glæde. Derfor er disse indlæg super dejlige at skrive. 

Lort – Det kan være svært at være 100% ærlig, når ærligheden ikke er så pæn. Alligevel føles det befriende at turde dele disse tanker med andre, og derfor er dette indlæg et af dem, jeg er glad for at have skrevet.

 

Det har været 2 rigtig spændende og sjov år med bloggen, og jeg håber på mange flere år endnu. Tak til jer der læser med, og til jer der kommenterer og liker. Og så runder jeg stille og roligt denne fødselsdagsuge af. Kunne du tænke dig at være med i lodtrækningen af de to bøger Geminiderne eller Læserne i Broken Wheel anbefaler, så har du stadig muligheden indtil på tirsdag kl. 22.00, hvor efter jeg trækker de heldige vindere og offentliggører dem onsdag.

Rigtig god weekend til alle! ❤

Skriv en kommentar