Mit møde med Ann-Christine fra Waldemarsro

IMG_5179

Fredag aften havde jeg lokket min mor med til Århus, hvor Ann-Christine fra Valdemarsro holdte en lille fest i forbindelse med udgivelsen af hendes nye bog “Opskrifter og små glimt af hverdagslykke”.

Jeg har fulgt Ann-Christine’s blog det sidste års tid, og jeg havde glædet mig til at møde kvinden bag de skønne opskrifter og endnu mere vidunderlige billeder.

Mit møde endte med at forgå sådan her:

Jeg havde Alexander med, så jeg vidste godt på forhånd, at det ville blive en hurtigt visit. Han er lige pt. i “skal røre og helst kaste alt” fasen, så min mor havde fået til opgave at underholde ham, mens jeg fik mig en god snak. Kaffebaren, hvor det blev afholdt, var af den typiske lille cafestørrelse og der var mange andre der havde fået samme ide som mig. Så jeg indkvarterede mor og Alexander med hver deres lækre chokolade bountykugle, og satte retning mod målet i den bagerste ende.

Mine fødder var pludselig tøvende og min krop bevægede sig ganske ganske lidt, så det tog lang tid for mig overhovedet at nå frem til bordet, der var fyldt med fine bøger. Ann-Christine stod i den ene ende og var i gang med at snakke, så jeg købte et eksemplar af bogen og ventede på at det blev min tur, til at få et signeret eksemplar.

Jeg havde længe gået og tænkt på hvad jeg ville sige, når jeg endelig skulle møde en kvinde jeg virkelig beundrer, men da det endelig blev min tur, var “hej” det eneste jeg kunne fremmestamme. Ann-Christine spurgte, om jeg ville have min bog signeret, og jeg nikkede blot og rakte hende mit eksemplar. Da hun spurgte om mit navn, måtte jeg igen åbne munden, og opleve hvordan min usikre stemme tog over, og Nena kom ud så stille, at det blev hørt anderledes. Derfor har jeg nu en signeret udgave til Lena istedet for Nena 🙂

Tænk sig, at man kan blive så nervøs, når det eneste jeg havde lyst til var at sige “Tusind tak for en fed blog. Dine opskrifter er enormt inspirerende og jeg henter ugentlig inspiration og ideer til vores egen madlavning.” Hvor svært kan det lige være?!

Så Ann-Christine – hvis du nogensinde læser dette, så vil jeg bare sige: Du er en inspirerende kvinde og jeg elsker din blog. Jeg er enormt glad for mit eksemplar af din bog – også selvom den er signeret til Lena! 😉

 

 Jeg har prøvet det der videohalløj, så I må lige bærer over med at den ikke nødvendigvis er top dollar. Øvelse gør mester ik?! 🙂

 

6 thoughts on “Mit møde med Ann-Christine fra Waldemarsro

  1. Kære Nena,
    Tusind tak for at du kiggede forbi og sagde hej til boglanceringen – det var super hyggeligt at hilse på dig! Og det er da helt rart at høre at jeg ikke var den eneste der var lidt nervøs over at ses IRL 😉
    Og tusind tak for dine søde ord, det er jeg rigtig glad for at du synes.
    Beklager virkelig at jeg fik skrevet Lena i stedet for Nena 🙂
    Mange kærlige hilsner
    Ann-Christine

    • Det er altid super nervepirrende, når man ikke kan gemme sig en smule bag skærmen, men må stå helt “nøgen” og håbe på at folk synes ligeså godt om det menneske de ser/hører, som det de læser! 🙂

      Dont worry – det er hyggeligt med en historie. 🙂

  2. Pingback: Readathon #2 – Snolder og kage | nenaskov

  3. Pingback: FØDSELSDAGSUGE – The best | nenaskov

Skriv et svar

