Nogle gange skal der ske noget nyt!

For et år siden, bestemte jeg mig for at købe et domæne, og flytte min blog væk fra wordpress adressen. Det skulle så åbenbart tage et helt år, før jeg fik taget mig sammen (læs: lagt opgaven til min mand 🙂 ) – men nu er det site ved at være parat til jeres, forhåbentlig, begejstrede øjne. Jeg har valgt at vende bøtten på hovedet, og lave et layout der ligger en del væk fra det klassiske blogudseende. Og jeg ved, at der vil være nogle der elsker det, og nogle der synes, det er langt fra fedt – selv er jeg selvfølgelig ret begejstret. Da hele det her flytteri er en process, så vil jeg, indtil jeg er 100% klar, opdatere på begge sites, og så give en endelig udmelding, når jeg stopper med at opdatere herinde.

Men hvorfor så overhovedet sige noget nu? Ja nu skal i høre. Det er fordi, at jeg har gang i et nyt tiltag – nemlig en invitation ind i min Bachelorverden. Og derfor kan i nu finde fanen (altså på det nye site), der hedder ‘Bachelorprojekt’.

Jeg skal i gang med mit afsluttende bachelorprojekt på lærerseminariet, og har i den sammenhæng valgt at skrive om mit forløb. Helt fra nu her hvor jeg er på de første spæde skridt mod valg af fag, vejleder og problemformulering og til endeligt projekt. Der vil være indlæg om successer og absolut også indlæg om frustrationer.

Men hop forbi mit nye sted nenaskov.dk, og kom endelig gerne med jeres meninger. En af de ting jeg fifler lidt med, er et billede øverst på sitet, men ellers vil det være en meget overskriftsbærende profil, der så, når man trykker på indlægget, vil åbne op for billeder og tekst som før i tiden. Velkommen til mit nye univers! Og husk – i kan stadig følge med herinde lidt endnu!  🙂

Skriv en kommentar