Bogbloggertræf 2016 – Indlægget om alle sponsorerne

IMG_3208.JPG

Hvert eneste år på bogbloggertræf tager jeg afsted med følelsen af, at de ikke kan wow’e mig mere end året før. Nu må toppen da være nået! Men så alligvel sidder jeg med en fuldstændig overvældende følelse, når tæppet trækkes væk, og de store bookie-bags afsløres. Hvert eneste år vælger flere forlag og forfattere, at vise deres enorme begejstring for vores arbejde og begaver os med maner. Dette indlæg vil også være reserveret til netop at sige TAK til alle jer, der sætter pris på os! Ydermere vil jeg også bruge muligheden for at nævne de søde og enormt dygtige piger, der står for arrangementet. De bruger enormt meget tid på at skabe en dag til os og det er virkelig noget vi sætter pris på. Ja nu taler jeg lidt på vegne af os alle sammen, men jeg ved og kan læse rundt omkring i blogland, at alle vist er meget enige på dette punk. Tak til Simone, Michelle og Irene! ❤

Beklager de lidt regnfulde billeder, men når man kun har en ugentlig fridag, og denne er fyldt med regnvejr, så er det svært at tage billeder med sol! 😉

 

Masser af masser af lækre og spændende forsider, der råber til mig! LÆSSSSS MIG!

Den eneste bog jeg allerede har læst er Skyriel, som vi fik fra Tellerup. Den kan virkelig godt anbefales. Du kan læse min anmeldelse her. Ellers har jeg hørt at både Ravnenes Hvisken og The Shadow Queen, er bøger jeg virkelig skal glæde mig til at læse. Men alt i alt er det jo bare en fantastisk samling bøger, der kan forsøde efterårets mørke timer.

img_3231

Det blev også til to signeringer, og et fint krus, som nu har fået fast plads på arbejdsbordet.

Følgende sponsorer skal have en stor tak!

Bookiebags:

2 thoughts on “Bogbloggertræf 2016 – Indlægget om alle sponsorerne

  1. Selv tak, det er kun godt at du nu har fået en masse bøger du ike har læst, til at underholde dig resten af efteråret. 🙂

Skriv et svar

