FØDSELSDAGSUGE – Giveaway nr. 2

20140630-141708-51428749.jpg

Sidste sommer læste jeg en historie, om en unge pige der tog på eventyr. Et eventyr der endte med at tage en 180 graders vending, men alligevel endte med at blive en rejse fyldt med kærlighed. Både til en mand men også den kære kærlighed til bøgerne. Bogen jeg læste hedder ‘Læserne i Broken Wheel anbefaler’ og er Katarina Bivalds debutroman. Det var den sødeste, skønneste, hyggeligste bog jeg læste den sommer. (Læs min anmeldelse her). Derfor er det med stor glæde, at jeg kan fortælle, at netop denne bog er blevet sponsoreret fra Lovebooks (Lindhardt og Ringhof) til en af jer heldige læsere! ❤

For at deltage skal du skrive en kommentar til denne indlæg – fortæl gerne om din bedste sommerlæseoplevelse! Og HUSK din emailadresse. Ellers kan jeg ikke kontakte den heldige vinder. Sidste frist for deltagelse er tirsdag d. 27/10 kl. 22.00.

Deltag også i fødselsdagsugens anden Giveaway om Nanna Foss’ Geminiderne.

20140630-142934-52174027.jpg

16 thoughts on “FØDSELSDAGSUGE – Giveaway nr. 2

  1. Min bedste sommerlæsning, må helt klart være en af Sophie Kinsella’s Shopaholic-bøger -> elsker dem 🙂
    Har læst de første par kapitler af “Læserne i Brooken Wheel…”, og ville elske at vinde bogen og få resten af denne skønne historie med 🙂

  2. Min bedste sommerlæsning må være Nattens Hus serien af P.C & Kristin Cast 🙂 Fængende og spændende serie.

  3. Har kun hørt masser af godt om Læserne i Broken Wheel Anbefaler, så kunne rigtig godt tænke mig at læse den. 🙂
    Min bedste sommerlæsning i år har været de første fem bøger i serien The Enemy af Charlie Higson – zombie-apocalypse-action! 😉

  4. Jeg var SÅ vild med I Capture The Castle – og den må du altså huske at prioritere i bogbunkerne, den er umådeligt fin 🙂

    benteskou (a) gmail.com

  5. Pingback: FØDSELSDAGSUGE – Giveaway nr. 1 | nenaskov

  6. Pingback: FØDSELSDAGSUGE – The best | nenaskov

  7. Fik ikke læst det vilde denne ferie men var ret glad for hvidt støv af Line Knudsen.. Men jeg sluger også alt zombie i mig.. The walking dead sæson 6 er begyndt!! Jer er fan 😃

Skriv et svar

