FØDSELSDAGSUGE – Giveaway nr. 1

2161

Ingen fødselsdag uden gaver – så derfor skrev jeg til Forlaget Tellerup i håb om, at de kunne være interesseret i at sponsorere en bog. Og det var med stor begejstring, at jeg modtog deres svar. Jeg har nemlig fået lov til at give en af jer heldige læsere et eksemplar af Nanna Foss’ nyeste bog ‘Geminiderne’.

Geminiderne er anden bog i Spektrumserien, hvor første bog hedder Leoniderne. En bog jeg læste sidste efterår, og som tog mig med storm. Jeg mødte Nanna Foss personligt til sidste års bogbloggertræf, og jeg vidste allerede, inden jeg læste hendes bog, at jeg ville være begejstret for hendes univers. En bog spængfyldt med spænding. Jeg har senere hen også interviewet Nanna Foss i forbindelse med hendes første bog.

Jeg har endnu ikke selv haft muligheden for at læse Geminiderne, men jeg glæder mig som et lille barn. En af mine blogger kollegaer, Bente fra Trolderier, har læst og anmeldt bogen, og jeg kan om muligt kun glæde mig endnu mere nu.

Så kunne du tænke dig at være den heldige modtager at Nanna Foss’ bog Geminiderne, skal du smide en kommentar til dette indlæg senest tirsdag d. 27/10 kl. 22.00. Skriv gerne om en bog du har læst, som holdte dig tryllebundet fra start til slut, og husk en email adresse, så jeg kan kontakte dig, når jeg udtrækker den heldige vinder.

Vil du være sikker på ikke at gå glip af fødselsdagsugens andet give-away, så smut forbi bloggens facebookside (NenaSkov Blog), hvor jeg altid opdaterer med det nyeste indlæg, eller følg med via email eller på bloglovin’. 

Du kan læse mere om Nanna Foss og hendes bøger på hendes hjemmeside eller på Tellerups hjemmeside.

zi20140701_152805_1442-678x1024

Billede af Nanna Foss er taget af Zafar Iqbal

54 thoughts on “FØDSELSDAGSUGE – Giveaway nr. 1

  1. Tilgiv mig – men det er jo netop Geminiderne, der har hensat mig i et fuldstændigt ukontrollerbart mode i år. Jeg drømmer om at få bogen hjem på min bogreol, da jeg læste den som e-bog.

    Benteskou (a) gmail.com

  2. Den seneste bog, som jeg har læst, og simpelthen ikke kunne lægge fra mig, var ‘Monster’ af Patrick Ness ❤

  3. Ihh, den vil jeg gerne vinde!
    Den sidste bog jeg læste, som jeg ikke kunne slippe var “The Wild Girl” af Kate Forsyth. Jeg elskede hende da jeg sidste år læste “Bitter Greens”, og siden den gang, har jeg været tryllebundet af alt, hvad jeg har læst af hende.

    mia_krone@live.dk

  4. Den seneste bog jeg har læst som også er en af de bedste jeg længe har læst er; Mor henter os altid igen – Malene Staal

  5. Pingback: FØDSELSDAGSUGE – Giveaway nr. 2 | nenaskov

  6. Jeg har læst mange bøger der har tryllebundet mig og som altid sukker Mistborn trilogien af Brandon Sanderson op i mit hoved. Men den bog jeg senest har læst og været fanget af er Helgi Daner af Josefine Ottesen 🙂

  7. Hej, jeg er lige ved at være færdig med Leoniderne, og jeg tror faktisk det er den bog jeg har slugt hurtigst i år, og som var umulig at lægge fra mig!! Inden Leoniderne ville mit valg være faldet på Den Faldne Engel (nyeste bind i Djævlekrigen) af Kenneth Bøgh Andersen

  8. Jeg har læst Leoniderne af Nanna Foss og jeg æææælskede den! Den var simpelthen så fangende og spændende, at jeg ikke kunne slippe den igen (selvom jeg er over 25 år gammel).. Så jeg ville elske at vinde 2’eren ❤

  9. En bog jeg ikke kan slippe, er nattens hus serien ,læser dem i en køre og derefter kommer “neeej ik allerede færdig jeg vil læse mere”-følelsen

  10. Tillykke med bloggens 2 års fødselsdag 🙂
    Den bog som sidst holdt mig tryllebundet var trilogien Magikerens Lærling af Trudy Canavan. Har også læst Spektrum-Leoniderne og den var dælenme også svær at slippe,så glæder mig til engang at få fingrene i Geminiderne 🙂

  11. Jamen det var Geminiderne jeg læste sidst som holdt mig fanget i 24 timer. Jeg sov også dog… Jeg åd den bog!! Jeg har skrevet til Nanna og rost hende for begge hendes bøger. De er super spændende, gennemarbejdet, og så er de danske!! Og selvom jeg er en dame på 38 (!) så blev jeg fuldstændigt opslugt.
    Tillykke!!!! 🙂

  12. Tillykke med de to år! 😀
    Det er ved at være to år siden , men da jeg læste Arven-serien af Christopher Paolini, kunne jeg slet ikke slippe den. Da jeg havde læst den sidste side, havde jeg en seriøst stor book hangover 😛 I dag sammenligner jeg stadig bøger med den serie. Den eneste serie der slår den er Harry Potter.

  13. Tillykke med fødselsdagen. 🙂
    Det må være Den Faldne Engel af Kenneth Bøgh Andersen. Var så betaget og spændt på om den kunne holde i serien, og ikke mindst hvordan slutningen var. (at den så først kommer næste år, er en anden sag!)
    Jeg må dog også sige at jeg glæder mig så meget til at læse Geminiderne! Nanna gør det super godt, og kan ikke vente til jeg vinder 😉 eller får lov til at købe den selv 😀
    sannelarsen88@hotmail.com

  14. Pingback: FØDSELSDAGSUGE – The best | nenaskov

  15. Wauw!!! Mega nice Giveaway!! Uhhh den kunne jeg så godt tænkte mig, at læse!! Har lige lånt etteren på biblioteket!! Og tror da helt sikker jeg skal have skaffet mig den bog!! Jamen den bog som blæste mig helt bagover og som var startskuddet på en fantatisk begyndelse var Skammerens datter af Lene Kaaberbøl!! Det var den første fantasy bog jeg læste i mit liv, da jeg var ni år gammel!! Og jeg har været afhængig siden og elsker det og bøgerne!! Jeg bliver helt fortabt i dem og lever mig ind dem og kan næsten ikke stoppe igen.. Håber det bliver mig der vinder den og krydser fingre for det!! 😜😱❤️🙏🏻😘

  16. Den sidste bog jeg læste som jeg kun fik lagt fra mig pga mad eller er tissebesøg var Vores ø af Tracey Graves 🙂

    Og fed fed giveaway!!

  17. jeg faldt tilfældigt over bogen “stjålet” som jeg med det samme blev forelsket i. Forfatteren var ufattelig god til at vise hvordan det var synd for bogens hovedperson at hun var blevet kidnappet og hvilke grufuldhedder det medførte, men samtidig var det nemt for læser at leve sig ind i hendes tilfangetager og forstå hans tankegang. Da jeg opdagede at jeg havde ondt af ham og faktisk syntes det var synd, blev jeg helt forskrækket!
    Stjålet er helt klart en af mine yndlingsbøger 🙂

  18. Den sidste bog, der har tryllebundet mig er Murakamis roman Hardboiled wonderland og verdens ende. Den var spændende fra start til slut, og mystisk som kun Murakamis boguniverser kan være!

    Jeg har netop lånt Nanna Foss’ første bog på biblioteket (den er blevet varmt anbefalet) og jeg glæder mig til at læse både den og Geminiderne!

    Anna Rosenkrands (anna.rosenkrands@gmail.com)

  19. Tillykke med bloggens fødselsdag! 🙂

    ‘Alkymisten af Paulo Coelho’ er en bog, der for nyligt tryllebandt mig fuldstændig og den gør det på sin vis også stadigvæk – den var bare fantastisk og dens budskab så simpelt, men så smukt… Åha.

    hulgaard92@hotmail.com

Skriv et svar

