Læste bøger i maj 2016

IMG_1873

Så begynder ferie og sommer for alvor at tegne sig i horisonten, og det kan også ses på min læsemængde. Det har nemlig slet slet ikke været skidt i maj!

Bøger læst:

MAUS af Art Spiegelman – En grafisk novelle om Anden Verdenskrig. (Lånt på biblioteket)

The Freedom Writers Diary Teachers Guide af Erin Gruwell

Eventyrbogen af Peter Madsen – Skøn, skøn, skøn! Læs min anmeldelse og klik på linket for at få et smugkig i bogen.

Skriveren af Max Madsen – Jeg går stadig og tygger på denne læseoplevelse og for hver dag, gror den til noget større.

Elverskud: Skæbnedans af Nicole Boyle Rødtnes – magiske øjeblikke og ungdomsproblematikker.

House of Comarré: Uskyldigt blod af Kristen Painter – fantasy når det er bedst!

Mellem linjerne af Jennifer Echols – sød ungdomsunderholdning.

Ilttyv: Over sløret af Nicole Boyle Rødtnes – Virkelig spændende univers.

Calendar Girl: Februar af Audrey Carlan – Endnu et kapitel, endnu en lækker mand, endnu mere sex.

9 bøger i alt + jeg har betalæst 2 manuskripter for Dreamlitt. Jeg er meget tilfreds. Jeg er nu 3 bøger bagud i min læsechallenge, hvilket jeg helt sikkert nok skal få indhentet i juni og juli. Kom bare an sommer!

Jeg har allerede lavet en fin oversigt over mine sommerferiebøger – så derfor vil jeg ikke uddybe yderligere i denne månedsopdatering.

Jeg vil til gengæld starte noget nyt – nemlig månedens bog. Denne måned var det Eventyrbogen af Peter Madsen, der med sine enormt skønne tegninger og fantastiske eventyr holdt mit hjerte tryllebundet. ❤

 

2 thoughts on “Læste bøger i maj 2016

  1. Eventyrbogen ser også bare så gudesmukskøn ud, den ligger også og venter på min hylde. Jeg har allerede bladret lidt i den, og den er bare så fin!

Skriv en kommentar