Ting du måske ikke vidste om mig #3

ku3b9451

Når den skøre familie skal have taget billeder! ❤

Når tiden er knap – er de mange anmeldelser svære at nå. Men sådan et hygge indlæg, kan man altid få afsted. Så her kommer det trejde indlæg om TING DU MÅSKE IKKE VIDSTE OM MIG! 🙂

  • Da jeg gik i folkeskolen, var en af mine yndlingsromaner ‘DRACULA’ af Bram Stoker. Jeg havde generelt en vampyrperiode, hvor jeg også skrev flere historier om blodtørstige vampyrer, der dukkede op på teenageværelser om natten. Ærgerligt at jeg ikke lige kom på Twillight først! 😉
  • Jeg kan bedst lide at se mig selv i spejlet, når jeg har briller på. Ikke fordi jeg bedre kan lide mit ansigt med briller, men af den simple grund at spejlbilledet virker en smule formindsket i brillernes glas. Altså jeg synes, at jeg ser tyndere ud, når jeg ser mig selv gennem mine briller!
  • Jeg kalder ofte Jorian og Tristan for tvillingerne. Jeg kan læse flere steder, at andre tvillingeforældre er meget i mod denne fællesbetegnelse. Jeg ser det ikke værre, end når jeg siger ‘mine unger’ om alle tre drenge.
  • Jeg elsker lakridste og den der grønte med jordbær fra Pickwick.
  • Jeg har kun 1 bedste veninde – og generelt ikke så mange, som jeg er meget tæt på. Men dem jeg har, betyder alverden for mig.
  • Jeg er meget udadvendt – selvom jeg inderst inde betragter mig selv som genert.
  • Jeg ELSKER instagram. Ikke så meget snak – bare billeder!
  • Jeg havde verdens bedste studiemakker i engelsk – LARS HVOR BLEV DU AF?
  • Jeg har nu ikke spist sukker i 10 dage, og det har været den bedste beslutning længe. Vægten falder, og jeg kan pludselig passe et par bukser, jeg ikke har kunne lukke, siden før jeg blev gravid med Jorian og Tristan.
  • Det jeg savner aller mest ved at være sukkerfri, er M&M’s!
  • Har før i tiden altid forsvaret M&M’s … de er så små, at der simpelhen ikke er plads til kalorier i dem. Uheldigvis er de kalorier så flyttet ind i mit klædeskab, og har i smug syet alt mit tøj en størrelse ind.

 

Ha’ en fantastisk dag! ❤

 

Skriv et svar

