Fantasyfestival – here we come!


Nu er vi på vej – til en dag fyldt med fantasy. Og i kan tro jeg glæder mig! Masser af spændende bøger, gode tilbud og fantastiske forfattere. Der er flere jeg lige skal forbi og takke, for deres fede bøger. For uden forfatterne, ingen bøger. 🙂

Generelt elsker jeg bare at være afsted, mærke stemningen, og opleve at så mange andre mennesker, deler min store passion for fantasy.

Hold øje med bloggen de næste par dage, hvor jeg vil lave et indlæg om min dag. Tjek også min Instagram profil, hvor der kommer billeder løbende i løbet af dagen. (nenafunkskov)

God dag derude! 🙂

Skriv et svar

