Ting du måske ikke vidste om mig #2

12162257_10153684470962520_1272585298_o

Når man får en ny bog! 

Vi går lige til sagen denne gang – indlæg #2 af ‘Ting du måske ikke vidste om mig’.

  • Jeg elsker skolekridt. Total yndlingsslik og heldigvis meget passende.
  • Jeg har en West Highland White Terrier, der hedder Elvis. Jeg købte ham uden at diskutere det med min mand. Så jeg skylder vist stadig en meget stor kage!
  • Når jeg ser bonderøven på DR, får jeg lyst til at sælge huset og flytte på landet og blive total selvforsynende.
  • Min yndlings Jane Austen roman er Emma.
  • Jeg hader at løbe. Altså som i ‘vil hellere være med i klubben Mulle, end at løbe’. Giv mig en vollybold og et net, så løber jeg gerne frem og tilbage … men ikke det der ‘bare’ løb. ØV!
  • Jeg er dybt afhængig af cola zero.
  • Jeg er dybt afhængig af at læse.
  • Jeg er dybt afhængig af at give og få kærlighed.
  • Jeg er dybt afhængig af mange ting!
  • Jeg drømmer ofte om, at jeg får 12 på seminariet. Desværre er det endnu kun sket en gang.
  • Jeg er enten uforsigtig eller uheldig – ihvertfald får jeg virkelig meget spam i min mailbakke. Så magter jeg ikke at åbne den.
  • Jeg ELSKER min fødselsdag og synes, det er total nederen, når børn stjæler opmærksomheden. Alexander har fødselsdag en uge før mig – så nu er det hans, der er vigtigst. Hmm… 😉
  • Jeg har forelsket mig i et par sko, som slet ikke passer til min alder!

 

img_2972

4 thoughts on “Ting du måske ikke vidste om mig #2

Skriv et svar

