Læst bøger i juni 2016

Hmm.. man kan have mange gode intentioner, men det er ikke altid det holder. I juni måned skulle der have været masser af tid til at læse mange bøger. Jeg var dog så heldig at blive ansat på en ny skole, hvor jeg pludselig stod i et vikariat indtil sommerferien, og nu har jeg endnu et efter sommerferien og hele skoleåret. Det betyder, at jeg skulle deltage i de forberedende dage i denne uge og jeg skal start op en uge før forventet efter ferien. Altså blev min sommerferie pludselig forkortet til 4 uger, hvor 3 af dem er sammen med hele familien. Men det er jo af positive grunde, at læseplanerne blev en smule ændret. Så det går! 🙂

Men i juni blev det altså så til:

Calendar Girl: Marts af Audrey Carlan – saftig underholdning, perfekt til liggestolen i haven.

Shadow Falls After Dark: Reborn af C.C. Hunter – vampyrer og andre væsner sætter rammerne om en spændingsfyldt ungdomsroman.

Elverskud: Søsterpagt af Nicole Boyle Rødtnes – bog to i trilogien. Masser af overraskelser.

Elverskud: Skyggehævn af Nicole Boyle Rødtnes – bog tre i trilogien. En fantastisk afslutning.

Under overfladen af Jennifer Echols – det er ikke nemt at være ung, specielt ikke når man slet ikke husker hvad der er sket.

Stalker af Michella Rasmussen – creppy og actionpræget  ungdomsroman. Følelsen når du bliver forfulgt…..

Er du okay, Marie af Anika Eibe – mobning og afpresning er aldrig okay. Men hvordan talker Marie det?

7 læste bøger. 🙂

Månedens bog er ‘Er du okay, Marie’, der med sit vigtige budskab og Anika Eibes behagelige skrivestil mit valg på bedste læseoplevelse i juni.

Juli måned vil stadig være præget af min sommerferielæseliste, og så er der sneget sig et par stykker ind efter mit indlæg. Tanja Rasmussen har sendt mig hendes 4 bog i den actionfyldte serie om Jacob, Jannik og Sarah. Kærlighed og spænding venter forud i denne bog. Tanja har også afsløret, at jeg skal bruge en kleenex eller to! Og så har jeg købt en ny bog fra Politikkens forlag – bogen ‘Klog er noget man øver sig på. Den er jeg meget spændt på at læse!

Når vi har ferie i uge 28, 29 og 30, går bloggen, ligesom de sidste par år, også på ferie. Så anmeldelserne af de bøger der bliver læst i juli, skal nok komme, dog nok først i løbet af august.

Rigtig god sommerferie derude!

6 thoughts on “Læst bøger i juni 2016

  1. Glæder mig til at høre, hvad du synes om “Klog er noget…” har haft den hjemme fra bibl et par gange, men har endnu ikke fået den læst – de gode intentioner til trods 😉

Skriv et svar

