Sommer Giveaway

IMG_1905.JPG

I kriser tjener de rige flere penge, og de fattiges situation bliver værre. Sådan er det også i Nicole Boyle Rødtnes roman om en mørk fremtid, hvor ingen kan leve frit, uden at få leveret ilt fra slanger og beholder. Og ilten koster penge – god ilt koster selvfølgelig mange penge.

Ilttyven er en virkelig fantasi- og spændingsfyldt ungdomsroman, der pirrer mit fantasy og sciencefiction hjerte. Så meget at jeg jublede, da forlaget Alvilda gav mig muligheden for at give en af jer derude et eksemplar. (Læs min anmeldelse af bogen her).

Tror du Ilttyven #1 – Over sløret kunne være noget for dig, så kan du deltage i denne sommers giveaway ved at opfylde alle tre nedenstående punkter:

  • Kommentere dette indlæg. Skriv gerne hvilken bog du ser allermest frem til at læse i sommerferien. Husk også at skrive din email adresse, så jeg kan kontakte dig, hvis du vinder.
  • Hop forbi bloggens facebookgruppe og giv den et like. Direkte link.
  • Have dansk adresse.

Du kan deltage i lodtrækningen indtil d. 19 juni kl. 20.00 – hvorefter jeg hurtigst muligt offentligører vinderen.

10 thoughts on “Sommer Giveaway

  1. Spændende!
    Jeg glæder mig meget til at læse It Ends With Us af Colleen Hoover som udkommer til august. 🙂

  2. Uhh der er flere bøger jeg glæder mig til at læse,men The vampire diaries serien går jeg og skæver til som næste “offer” 😉 Ellers glæder jeg mig til at læse Ildtyv,hvis jeg vel at mærke vinder (y)

  3. Jeg tror bestemt det er en bog for mig.. 🙂
    Får jeg købt bogen Odinsbarn så glæder jeg mig enormt meget til at læse den.. 😀

  4. Den der bog lyder bare så spændende 🙂
    Jeg glæder mig rigtig meget til at læse Spektrum serien af Nanna Foss i min sommerferie 🙂 den lyder nemlig rigtig god og spændende 🙂

    malli-juul@hotmail.com

  5. Jeg har mange bøger, som jeg glæder mig til at læse i min længe ventede sommerferie 🙂 Men, hvis jeg skal vælge så må det blive “Ravnens hvisken” og “Arvingen” 😉

  6. Ilttyven går jeg og overvejer, så håber jeg er heldig.
    Jeg har flere bøger, som jeg gerne vil læse, men ikke fundet den rette til ferielæsningen. Det bliver sikkert noget fantasy 🙂

    God sommer til dig 🌞 🍀 🌹

  7. Wauw! Tak for mange gode anmeldelser og inspiration til bøger Nena.
    I sommerferien glæder jeg mog til at gå igang med “min geniale veninde” af Elena Ferrante 👍🏼

Skriv et svar

