24 timers læseparadis

Kan du lide og læse, men synes det er svært at prioritere det?

Kunne du tænke dig at få lov til bare at læse, læse, læse?

Kan du godt lide tanken om at læse sammen med andre?

Har du lyst til en undskyldning for at indtage slik, kage og andre lækkerier mens du læser?

Så er Deweys 24 timers Readathon lige noget for dig! 🙂

Den 23. April 2016 samles alle tilmeldte viatuelt og læser i 24 timer. I Danmark starter vi kl. 14.00 og læser til den 24. April kl. 13.59.

Ikke alle holder sig vågen i alle 24 timer. Mange nupper sig en pause eller lur hist og her, men de rigtig hardcore tager en all nighter. Jeg har selv kun deltaget en gang, før jeg blev gravid med tvillingerne, og måtte selv kapitulere undervejs. Du kan læse om min oplevelse i 4 forskellige tråde fra den gang.

Valg af bøger

Snolder og kage

Opdateringstråd

Opsamlingstråd

Jeg kommer desværre ikke til at deltage denne gang. Lidt for mange børn, lidt for lidt tid! 🙂

Hvis du søger på nettet, kan du læse med om andre, der har været med mange flere gange end mig. Om deres skønne oplevelser og sociale indslag. For Deweys Readathon er ikke bare at læse bøger. Det er også at dele sine oplevelser undervejs og læse med om andres oplevelser. Det betyder ikke, du skal have en blog eller hjemmeside. Man kan også bruge twitter, facebook og Instagram. Mange twitter faktisk rigtig meget. Og jeg ved, at der er en dansk facebookgruppe, for dem der deltager.

Hvis du deltager – så ønsker jeg dig rigtig god fornøjelse! 🙂

Du kan læse mere om Deweys Readathon her.

 

6 thoughts on “24 timers læseparadis

  1. Suk, ja tid og overskud kan jeg godt forestille der er mangel af når man har hele 3 børn, og så et sæt tvillinger deri.
    Jeg kommer heller ikke til at kunne deltage denne gang, men håber på at vi alle kan tage revanche til efteråret 🙂

Skriv et svar

