Vores jul 2015

Efter 3 dage i julens tegn er vi mættet på både kærlighed og god mad. Det har været en dejlig jul, med alt hvad sådan en bør indebære. En juleaften med dem der står os nærmest, efterfulgt at julefrokster med lækker mad, sjove indslag og masser af leg og hyggeligt samvær. Men nu kan vi også godt mærke på alle tre børn, at de har brug for at slappe af og bare være hjemme. Det passer heldigvis med, at jeg også for alvor skal i gang med eksamenslæsningen og forberedelsen af mit BA1 projekt. Snart banker hverdagen på igen, og jeg er færdig med at være på barsel. Men inden da vil jeg vise vores jul i billeder. For det har virkelig været en dejlig en af slagsen.

Håber også i har haft en rigtig glædelig jul. ❤

IMG_0186

Vi laver gaver til bedsteforældrene.

IMG_0187

Små søde nøgleringe i krympeplastik. Med Jorian og Tristans hænder og fødder, samt en figur med tegning fra Alexander.

IMG_0213

Et sidste ønske til ønskesedlen var en hund fra BR, der kan hoppe, gå og gø. Det blev det dog desværre ikke til i år. I stedet fik han både keyboard, brætspil, termotøj, rumpistol og meget mere. 

IMG_0216

Et dækket julebord klar til lækker and, hvide og brune kartofler, rødkål, hvidkål, sovs og selvfølgelig taffel chips.

IMG_0227

En af mine gaver var denne Hobersman sphere. Et stykke ‘legetøj’ som jeg skal bruge i mit BA1 projekt og fremtidige undervisning. Jeg har altid været enormt begejstret for gaver, og i år var ingen undtagelse. Jeg har fået super fine ting. Sports BH’er, en Kubestage, en jakke og en sej robot lampe fra The Lampster. Jeg havde fødselsdag den 21/12, så har fået masser af gaver her i december. Det kan barnet godt lide! 😉

IMG_0233

Vi havde små julenisser med til julefrokost. 

Skriv et svar

