Ugen der gik – når tiden går for stærkt!

Nej nej nej nej – hvor kan jeg bare slet ikke følge med for tiden, og nu er det igen søndag og slutningen på endnu en uge. Ja det hele går så stærkt, at jeg slet ikke nåede at opdage, at jeg manglede ugen der gik i sidste uge, før ugen faktisk var forsvundet. Det var lige før, at det samme skete i dag, men heldigvis har jeg en stille stund, mens jeg putter de små og sidder i mørket og venter på deres rolige åndedræt og søde sove lyde. 

Men ja, vi kæmper med at få ombygningen videre, jeg skriver opgaver på studiet og forbereder mine eksamen og Alexanders børnehavestart er praktisk talt lige om hjørnet. Så derfor får i de sidste to uger i billeder – for det kan jeg lige nå inden næste puttetjans, oprydning og vasketøj. 🙂

   
Sushi i mødregruppen. 


Grødskæg – hvem mig? 

    
Nutella er godt når man er syg. 

    
Julehygge med vennerne. 


Vandfarver kan også bruges i ansigtet. Moren kiggede væk et øjeblik. 

    

 

Skriv et svar

