September update

7CE363AC-57E9-4392-B1AB-AED2D79099F2

Efteråret er fyldt med spændende udgivelser, og jeg frygter for søvnløse nætter, fordi jeg liiiige må læse endnu et kapitel. Men inden jeg viser hvilke bøger, jeg satser på at læse i oktober, så laver jeg et tilbageblik på dem, jeg nåede at læse i september.

Bøger læst i september:

Et bjerg af løgne – Steffen Jacobsen: En spændingsroman med action og kærlighed.

PS. Trænger til flødeskum (og diller) – Veronica Jeanett Hindberg: Desværre ikke en bog jeg nød at læse. Og en bog jeg efterfølgende har haft svært ved at anmelde. Den har humor, men det kan til tider virke forceret og for meget.

Heksens kald – Mette Sejrbo: En spændende vinkel til fantasygenren, med dybdegående research fra forfatterens side hvilket giver den kant og karakter.

Jeg henter solen ned – Jandy Nelson: En skøn ungdomsroman med kærlighed og store ungdomsproblematikker. Og det bedste af alt, skønne tvillinge-tekststykker.

I min sidste update snakkede jeg om Sherlock Holmes, men der er dumpet endnu flere anmeldereksemplar i min postkasse, så derfor har jeg ikke nået dem. I oktober bliver det ligeledes præget af anmeldertjansen, men heldigvis kan jeg være ret selektiv i hvilke bøger jeg får tilsendt, og derfor vælge dem der ligger indenfor min interesse. Det gør anmeldertjansen ret fed! 🙂

Bøger jeg gerne vil læse i oktober:

Mig før dig – Jojo Moyes: I forbindelse med at efterfølgeren ‘efter Dig’ udkommer, skal jeg deltage i read-along med ‘Mig før dig’ i starten af oktober.

Isla og jagten på lykke – Stephanie Perkins: Denne skønne bog udkommer i starten af oktober, og er en selvstændig efterfølger til Anna og det franske kys, samt Lola og naboens søn. Lovebooks afholder ligeledes read-along i starten af oktober, så denne står også på min liste.

The Turn of the Screw – Henry James: Vores næste læseklubbog. Jeg kender den overhovedet ikke, men har hørt den er fyldt med gys. Er normalt ikke til gys, så er lidt ambivalent omkring dette læseprojekt.

Min erfaring pt. siger, at jeg ikke når meget mere end 4 bøger om måneden, så jeg vil lade den sidste plads stå åben til spontane indskydelser.

Hvilke bøger glæder I jer til at læse i efteråret?

Skriv et svar

