Read-along – Mig før dig af Jojo Moyes


De næste 9 dage sidder flere af os bogbloggere og læser eller genlæser JoJo Moyes rørende fortælling om Lou og Will. Det gør vi fordi, at efterfølgeren, ‘Efter dig’, nemlig udkommer den 8/10. Det er et read-along, for alle der har lyst, så selvom du ikke er bogblogger så hop alligevel forbi hashtagget #migførdig og følg vores læsning. Du må også meget gerne gribe bogen og læse med og dele din oplevelse på #migførdig.

Et read-along er en social process, hvor flere læser den samme bog og følger hinandens læsning på de sociale medier. En dejlig måde at læse sammen men hver for sig! Jeg kommer personligt til at bruge Instagram og Twitter til min læsning, og jeg ved at flere af de andre, også allerede er gået i gang med at dele derinde.  (Instagram: nenafunkskov; Twitter: Nenafunk)

Dette er mit første møde med Mig før dig, og jeg har hørt fra andre, at det kan komme til at blive en lommetørklæde krævende oplevelse. ❤

 

One thought on “Read-along – Mig før dig af Jojo Moyes

  1. Pingback: Læseprøve på ‘Efter dig’ af Jojo Moyes | nenaskov

Skriv et svar

