Bogbloggertræf – indlæg nr. 2 (bøgerne)

IMG_1740

Jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at jeg ikke havde set frem til de enormt store og fantastiske bookbags. For det havde jeg uden tvivl! (indsæt selv overglad og fnisende smiley!) Men selvom jeg i år havde en ide om, hvad jeg kunne forvente, formåede forlagene alligevel at overvælde mig. Det var virkelig en imponerende stak – fyldt med spændende titler, der nu bare står og råber på mig over fra reolen. Kom vinter, varm te og hygge-stunder på sofaen med gode bøger.

Jeg er så dybt taknemmelig over at være en del af denne verden, hvor jeg får muligheden for så skønne læseoplevelser.

I dette indlæg vil jeg vise jer alle bøgerne, og linke til hvor de er fra. (I det sidste bogbloggertræf-indlæg på torsdag kommer en samlet oversigt over alle sponsorerne, og hvad de har sponsoreret.)

IMG_1702 (1)DreamLitt  – Stålhjerte og Ildkamp.
IMG_1692Forlaget Facet – Morika #1-2 

IMG_1731

Forlaget Iris – Eksperten

IMG_1725

Forlaget Punktum – Hvor intet kan røre dig

IMG_1728 (2)

Gads forlag – Feriegæsterne

IMG_1697Gyldendal  – Rød opstand

IMG_1722

Jentas – 61 Timer og Kirurgen

IMG_1700Lindhardt & Ringhof – Simple Living, Stolthed og fordom

IMG_1720

Modtryk – Marekors

IMG_1705People’s Press – The Circle

IMG_1707Politikens Forlag – Store små løgne

IMG_1689Rosinante & Co. – Mig før dig

IMG_1737 (1)Tellerup – Dæmoner, Den fredløse, Månens kald og Return of the Wizard King

IMG_1734

Turbine – Yatzy

IMG_1714Ulven og uglen – Hvad skoven skjuler

IMG_1717Alvilda – Vandflammernes Saga, Det blå dyb

6 thoughts on “Bogbloggertræf – indlæg nr. 2 (bøgerne)

  1. Pingback: Bogbloggertræf – indlæg nr. 3 (Stemning og søde bekendtskaber) | nenaskov

  2. Pingback: Bogbloggertræf – indlæg nr. 4 (Sidste kapitel) | nenaskov

  3. Pingback: Fantasyfestival i Esbjerg | nenaskov

  4. Pingback: Bogbloggertræf 2016 | nenaskov

Skriv et svar

