Ugen der gik – ude er godt, men hjemme er nemmest!

IMG_1673

Jeg kan afsløre, at der i en af mine bookbags lå denne skønne t-shirt. BOOK LOVERS ARE THE BEST LOVERS.

Ugen, der er gået, har været sprængfyldt med godt selvskab. Jeg har været i min nye mødregruppe, i den gamle mødregruppe, i læseklub, på besøg hos min veninde og til bogbloggertræf. Det sidste vil jeg fortælle mere om i løbet af næste uge.

Jeg vil betragte mig selv som et socialt væsen, men jeg har det uden tvivl også udemærket i mit eget selskab. Derfor kan der godt gå længe mellem, at jeg har behov for de store social udflugter. Det betyder dog ikke, at jeg ikke sætter pris på en uge af denne kaliber, hvor jeg stort set hver dag har været afsted. Efter Jorian og Tristan er kommet til, er lysten dog faldet en smule. Dette mest fordi at det bare kan være noget af en opgave at være alene afsted med dem begge. På de dårlige dage, kan det gå utrolig stramt, og jeg bruger det meste af tiden på at forsøge at slukke ildebrande og trøste. Med Alexander var jeg meget mere afsted, men heldigvis har jeg som sagt ikke et stort behov for at komme afsted, og jeg nyder i stedet de gange det sker, i stedet for at jeg ærger mig over, når det ikke gør.

Men i denne uge har der som sagt været meget at se til. Den nye mødregruppe er super, og vi har det godt i hinandens selskab. Det er dog en af de udflugter, jeg ikke altid får så meget ud af. Drengene har svært ved at sove i liften, så det bliver korte og afbrudte lurer. De sover egentlig ret godt på min arm, men mine arme er ikke store nok til dem begge! 🙂 Så når vi kommer hjem, er vi godt brugte alle tre. Jeg bliver dog ved med at hænge i, da jeg synes, at pigerne i mødregruppen er skønne, og jeg ved det vil gavne os alle tre i længden at komme afsted.

Fredag var jeg sammen med 2 af pigerne fra min gamle mødregruppe. Og da de begge to ikke havde babyer med (eller jo det havde de, men babyerne lå inde i maverne), så var det en dejlig afslappende dag, hvor jeg havde et par ekstra hænder. Pigerne er virkelig fantastiske, og jeg kan slet ikke vente på at møde deres små guldklumper. Også selvom det betyder, at deres hjælpende hænder bliver optaget!

IMG_1633

Tristan lånte en skråstol med musik og lys – han var helt solgt. ❤

Nåh ja, og så har Jorian også fået godkendt sit navn i denne uge. Tænk at jeg lige var ved at glemme det. Vi fik brev fra statsforvaltningen torsdag (efter en pæn og lidt bedende opringning fra mig), med at navnet nu var godkendt, og at det fremover er muligt for alle at kalde deres børn Jorian. Så værsgo Danmark – selv tak! 😉

I løbet af næste uge kommer jeg til at snakke en masse om weekendens bogbloggertræf, et event jeg har nævnt et par gange herinde i løbet af den sidste måneds tid (her og her). Så kig forbi og se de lækre bogpakker, hør om maden og de fede oplæg der var arrangeret.

2 thoughts on “Ugen der gik – ude er godt, men hjemme er nemmest!

Skriv et svar

