Lørdagen der gik

  
Lige et lille hyggeindlæg fra stuegulvet hvor jeg ligger med alle mine tre drenge.  💕

For hvad gør man, når regnen siler ned? Man råhygger! Ja det gør man ihverfald hjemme ved os. Og når man har en weekend uden nogen planer overhovedet, så er der tid til bare at slappe af og lege og hygge. 

Her til formiddag har Alexander og jeg været i Ønskebørn for at købe Tripp Trapp stole til Tristan og Jorian. Vi har nemlig newborn indsatser, som de er ved at være klar til at bruge. Vi har købt en stol i grå og en i sort. Alexanders er hvid, og vi synes det er fedt med tre forskellige farver. 

Bagefter tog vi på biblioteket og lånte en hel stak bøger. Bøger, hvor man skal finde ting på billede ala Find Holger, er et hit! 👍🏻

Og nu ligger vi bare og nyder weekenden. Tristan ligger ved siden af mig og sover, Jorian ligger på min mave og sover, og Alexander spiller på sin iPad. Og jeg nyder stilhed før stormen, for jeg ved, den kommer lige om snart. 🙈

Nåh, ja og Hans laver mad. Vi har kogt en kylling til suppe. Elsker hjemmelavet suppe! Imorgen er der nemlig så tarteletter. Bonus!!

Håber I har en dejlig lørdag! ❤️

Skriv et svar

