August update

IMG_1440Ja det bliver ikke den længste liste, jeg kan præsentere, men lidt har jeg da fået læst! 🙂

Bøger læst i august:

Smagen af Honning – JG Gylling: En bog der overraskede mig positivt. Smagen af Honning er en ærlig og skarp fortælling om familie, der viser sig at gemme både skeletter og andre ting i skabet. I min anmeldelse skriver jeg blandt andet, at det er en spændende og rammende historie, der efterlader et godt indtryk.

Soulless #1 (Sjælesluger) – Gail Carriger

Soulless #2 (Forbandelsesbryder) – Gail Carriger: Denne mystiske fantasy serie, om en skøn kvinde og hendes dyriske mand, fik jeg anbefalet af min nabo. Da den lå på mofibo, valgte jeg at læse den i nattens mørke, mens jeg alligevel var oppe og give mad til tvillingerne. Nu er jeg “bidt” og glæder mig til at få fingrene i #3!

Planen for september:

Jeg kan godt lide sommer, men jeg synes nu også, det er dejligt, når temperaturen falder, og der bliver flere timer foran brændeovnen med hyggestrømper og gode bøger. Vi er ikke helt nået til at tænde brændeovnen endnu, men både hyggestrømperne og den dampende te er blevet en del af hverdagen. Så jeg gør klar til en masse gode læseoplevelser på regnfulde efterårsdage.

Jeg er i øjeblikket i fuld gang med en krimi af Steffen Jacobsen. Et anmeldereksemplar fra Plusbog.dk som jeg glæder mig til at anmelde. Jeg kan afsløre, at den har et meget ærligt og nøgent handlingsforløb – forstået sådan at intet bliver fejet under gulvtæppet, og selv de mest makabre scener beskrives detaljeret for læseren.

Jeg har modtaget rigtig mange anmelder bøger i løbet af august, så september bliver uden tvivl fyldt med en håndfuld af dem. Ellers skal vi i læseklubben læse “P.S trænger til flødeskum og diller” af Jeanette Veronica Hindberg, som derfor også kommer på september planen.

Mens jeg går hjemme på barsel, kører Netflix meget i baggrunden. Her er jeg begyndt at se et par Sherlock Holmes inspireret serier, og det har givet mig lyst til at læse et par Sherlock Holmes bøger. Så hvis tiden er der, kommer sådan en også på septemberlisten.

Rigtig dejlig læse-september til jer alle! 

Skriv et svar

