Træning med Kejserinderne – update 2

Nu er endnu en uge gået med træning, og jeg burde kunne fortælle om endnu en uge med øvelser og udvikling – sådan er det bare ikke gået. Jeg har stort set ikke fået trænet i hele sidste uge, skønt både motivation og lyst har været der. Tiden har bare ikke, eller også glemmer jeg det fuldstændig – når først vi når kl. 20 og begge babyer skriger og møffer i kor, så glemmer jeg alt om min træning. Det er simpelhen noget, jeg skal gøre i løbet af dagen og helst om formiddagen.

Det er sådan med programmet, at kroppen skal have tid til langsomt at blive stærkere, så derfor er jeg nødt til at gentage modul 2 i stedet for at gå videre til modul 3.

Så nu må jeg hellere få planlagt træning hver morgen, så jeg kan få det gjort! 🙂

Læs update 1 her

 
Måtten står i stuen og minder mig om at jeg skal i gang – måske den skal stå på køkkenbordet så jeg ikke overser den. 🙂

2 thoughts on “Træning med Kejserinderne – update 2

  1. Hej Nena.
    Faldt tilfældigt over dit indlæg omkring kejserindens genoptræningsforløb. Hvad er dine erfaringer nu, hvor der er gået noget tid?
    Overvejer selv at tilmelde mig forløbet .

    Mvh. Endnu en ” kejserinde”.

    • Hej Vibeke. Jeg har desværre ikke haft mulighed for at træne i lang tid, så er ikke blevet færdig med forløbet. Jeg var dog begejstret for de 3 uger jeg nåede og jeg skal i gang igen så snart jeg kan. Jeg synes videoerne er super fine og der er masser af støtte på den interne facebookgruppe. Så jeg kan ikke sige så meget om hele forløbet, men det jeg har prøvet var super! 🙂

Skriv et svar

