Ugen der gik – sol og godt selskab!

  Tristan i slyngevuggen, Jorian på legetæppet, Twins der putter, Mor og Alexander laver selfie! ❤

Endnu en gang skrives et indlæg med højre hånd, mens en lille fyr putter på den vestre arm. Varmen har givet os lidt kvaler, og især Jorian har svært ved at finde ro i dag. Sol og sommer er skønt, men for de helt små væsner kan det være en kamp. Jeg er SÅ glad for vores slyngevugger på dage som disse, hvor barnevognen bliver for varm. I vuggerne kan de ligge i en lille body og putte. Vi kunne også sætte vuggen op ude på vores overdækket terrasse, hvilket nok bliver er projekt til næste uge.

Men ud over varmen så har de små også haft et par turbulente dage. De har nemlig fået øjnene op for verden omkring. De ligger med store øjne og pludre og betragter. Det er vildt kært og det minder mig om, hvor hurtigt de kommer til at udvikle sig over de næste par måneder. Med Alexander kunne tiden ikke gå hurtigt nok, men denne gang må uret gerne gå lidt i stå og give mig tid til at nyde de få dage, man når at få med de små som nyfødte, babyduftende skabninger ❤

Ugen har ellers budt på gode gåturer, besøg af søde veninder og i weekenden en overnatning på camping med hele min familie. Især turen i weekenden har været længe ventet, da det typisk kun er en gang om året, at vi allesammen samles. Jeg har en stor familie, og det er skønt at være sammen i afslappet omgivelser, hvor der er plads til alle og tid til, at både børn og voksne kan skabe dejlige oplevelser. Alexander skulle selvfølgelig i swimmingpoolen – det skulle hans mor ikke, det var for koldt, så godt vi havde mormor med! 😉 Tvillingerne blev præsenteret og nød godt af alle de kærlige knus og kys. Og mor fik lov til at drikke rødvin og føle sig som andet end bare Moar! Som skrevet i sidste uge er det øjeblikke med frihed, der lader mig op til endnu en uge med små twins, der i øjeblikket stortset ikke sover på samme tid i løbet af dagen. Jeg starter på studiet igen i næste uge, så jeg er spændt på om det kommer til at gå, når de nu ikke vil være så synkrone. Heldigvis er de også begge gode til at putte i armen eller hygge på legetæppe. Her kommer slyngevuggerne forresten også igen ind i billedet, for de fungerer perfekt som små legetæpper, hvor man kan putte og kigge på farver og høre musik! Forhåbentlig giver det lidt råderum til at læse. Nu må vi se – det er selvfølgelig vigtigere, at vores twins har det godt. Så må jeg sætte studiet på pause i et stykke tid, hvis det ikke kan gå at være på barsel og læse på samme tid!

Så næste uge er i seminariets tegn og jeg skal til min 8 ugers undersøgelse. Forhåbentlig får jeg grønt lys til at starte så småt op med løb igen. Glæder mig til at få gang i benene og kondien.. Cause lets face it.. min kondi er vist ret ikke eksisterende på nuværende tidspunkt. 😉

2 thoughts on “Ugen der gik – sol og godt selskab!

Skriv et svar

