Efteråret på bloggen

Skærmbillede 2015-08-03 kl. 17.43.14

Så ramte hverdagen igen og foran ligger, forhåbentlig, et par varme sensommeruger, inden efteråret for alvor sætter ind og bringer vinteren med sig. For mig betyder hverdagen, at jeg forhåbentlig kommer med lidt flere indlæg på bloggen, end sommeren har budt på. Måske ikke lige de første par dage, men så snart at vores twins kommer ind i en rutine, og jeg får lidt arbejdsro i løbet af dagen, kan jeg også skrive mere. En af de ting jeg har pønset på, er en mere struktureret blog. Ikke fordi alt skal være planlagt til punkt og prikke – de fleste indlæg jeg skriver er nemlig ret spontane og afspejler en pludselig tanke – men jeg vil gerne have nogle indlæg lagt ind på faste ugedage, sådan at både I og jeg selv bedre kan holde styr på det hele. Som I har kunne se indtil nu, så er min blog ikke strømlinet til et emne, men mere en forlængelse af alle mine interesser og hvad der foregår i mit live i nuet, hvilket ikke vil ændres i fremtiden. Der vil altså både være indlæg om bøger, indlæg om børn, indlæg om mad osv.

Så en oversigt vil se nogenlunde sådan ud:

Skærmbillede 2015-08-03 kl. 17.44.07

UGEN DER GIK fortsætter og udgives som udgangspunkt hver søndag. Et indlæg om min uge, med tekst og billeder. Det er også typisk her, I kan læse med om hvordan livet som tvillingemor, mor til 3, kone til Pinball-crazy mand, lærerstuderende, mm. er.

IMG_1110

TRISTAN OG JORIANs opdatering udgives hver 4 onsdag, og følger på den måde deres alder. Min første tanke er, at lave disse indlæg indtil de fylder 1 år, og så må vi se, om de så skal fortsættes der fra. Dette indlæg er om deres udvikling og alt hvad der følger med. Første indlæg er allerede udgivet, da de blev 4 uger i sidste uge.

IMG_0520

Den 1. i hver måned laver jeg en UPDATE, over de bøger jeg har læst i løbet af måneden, plus forslag til de bøger jeg regner med at læse i måneden der kommer. Her kan I også typisk se hvilke bøger jeg har modtaget fra forlagene.

Skærmbillede 2015-08-03 kl. 17.47.36

Antallet af BOGANMELDELSER på bloggen afhænger selvfølgelig af antal læste bøger. De vil som udgangspunkt blive udgivet tirsdag og torsdag. Boganmeldelserne kan også findes på den samlede oversigt.

Som noget nyt vil der hver onsdag vil være UGENS JOKER. Det kan være indlæg om alt mellem himmel og jord – om bøger, børn, mad, studie osv. Det vil dog fremgå af overskriften hvilket slags indlæg det er. Det er også dette indlæg, der kan ligge op til evt. ønsker fra jer der læser med. Så I skal endelig skrive, hvis I har et emne, I synes der kunne være interessant, at jeg tager op. (Hver 4. onsdag vil dette indlæg være Tristan og Jorians opdatering.)

Så planlagt forventer jeg at udgive indlæg tirsdag, onsdag, torsdag og søndag. Det betyder dog ikke, at der ikke kan komme indlæg på de andre dag, men dette vil ikke være fast.

Jeg glæder mig til et spændende efterår med et hav af nye udfordringer og fede oplevelser. Altsammen noget I kommer til at kunne læse med om! Men første skridt er nu at få gang i overstående plan. Så kig forbi! 🙂

Skriv et svar

