Ugen der gik – de sidste feriedage

 

IMG_1167IMG_1169

Så gik den sidste uge i vores ferie, og skønt vi har haft 5 dejlige uger sammen, er vi vist allesammen klar til lidt luftforandring. Både fra hinanden men også fra feriens langsomme tempo. Jeg personligt er ihvertfald klar til at få lavet rutiner og sat lidt skub i min læsning og tid her på bloggen. Ja ihvertfald så meget som nu kan lade sig gøre med to små basser i huset! 🙂 Og der er ingen tvivl om, at manden trænger til at snakke om andet end babyer og bleer. Det bliver også meget rart, at han kommer hjem med fornyet energi. Jeg tror, man sætter mere pris på sin hverdag efter en ferie og ja, man sætter mere pris på en ferie efter en længere periode med normal hverdag. Det hænger ligesom sammen!

Den sidste uge har vi brugt både ude og hjemme. Alexander har været på ferie sammen med farfar, og vi har været i både Kattegatcentret og på strøgtur i Århus. Det er ikke de vilde “feriedestinationer”, men det har passet os helt fint. Både trygt, fordi vi ikke skulle længere væk hjemmefra, og spændende fordi det er første gang, at Alexander har været i Kattegatcentret, og fordi vi stadig er grønne i at skulle afsted med 3 børn. Det er nu gået over alle forventninger, og vi falder helt tiden mere og mere i hak med hinanden og de 2 nye i familien. Det der med at man skal til at lære hinanden at kende, når man bliver forældre, er uden tvivl sandt, men man skal også lære de små at kende.

Her i weekenden har vi bare slappet af og fyldt fryseren med mad, så vi er klar til den travle tid. Heldigvis er solen kommet tilbage, hvilket gør det lidt sjovere at hoppe på trampolin og lege i sandkassen. Nu mangler jeg bare at pakke Alexanders taske til vuggestuen, og gøre mig klar på en nat hvor jeg står på egne ben. Jeg håber, at vores twins er søde ved deres mor! ❤

Skriv et svar

