Hænderne i vejret

Skønt alle gode intentioner, når ugens ‘ugen der gik’ ikke at blive færdig. Jeg synes egentlig, at tvillingerne behandler os udemærket, døgnet flyver alligevel bare afsted. Så jeg smider hænderne i vejret og overgiver mig til det faktum, at bloggen kommer til at lide under min tidsnød de næste par uger. Heldigvis af lykkelige omstændigheder. Men kig endelig stadig forbi – for når der ER lidt tid, skal jeg nok skrive! Der er også planlagt en håndfuld boganmeldelser.

Billederne skal I dog ikke snydes for. 🙂 De fleste ligger allerede på Instagram (nenafunkskov) bl.a. under #skovtvillinger   Is-hygge, første gang i kravlegården, alle mine tre dejlige drenge, første gange med sut, sidste mavebillede, få timer efter fødsel og første mys fra storebror. ❤

2 thoughts on “Hænderne i vejret

Skriv et svar

