Juni update

IMG_0790

I dette øjeblik er jeg ikke blot mor til 1, men til 3 skønne skønne drenge, og derfor har jeg skrevet dette indlæg på forhånd, og undevejs som jeg har læst gennem juni. I skal jo ikke snydes, bare fordi jeg er lidt fraværende! 🙂

På planen for juni måned havde jeg forsøgt at være realistisk og kun sat 3 bøger. Det har dog vist sig, at smerter og sygdom har bundet mig til sofaen og derfor givet mig lejligheden til at læse meget mere, end jeg havde turde forvente.

Der vil løbende komme anmeldelser hen over sommeren, så hold øje hvis der ikke allerede ligger et link til en boganmeldelse.

Bøger læst i juni:

Mit hjerte og andre sorte huller – Jasmine Warga (Rigtig god ungdomsbog – fyldt med problematikker og kærlighed. Jeg nød virkelig at følge med historien om Aysel og Roman)

Nattens sanger 1 (Besat) – Christina Bonde (Jeg havde egentlig kun sat bog 1 på min liste, men hvem kan stoppe der? 🙂 Så derfor blev bog 2 og 3 også læst! – En klassisk vampyrhistorie, dog med sin helt egen tilgang til vampyruniverset)

Nattens sanger 2 (skæbne) – Christina Bonde

Nattens sanger 3 (følelse) – Christina Bonde

Lola og naboens søn – Stephanie Perkins (Lovebooks holdte readalong i juni, og da jeg fik bogen tilsendt, kunne jeg jo kun deltage. Et valg jeg absolut ikke fortrød, hvilket også blev afspejlet i det faktum at den blev læst på en eftermiddag! )

Northanger Abbey – Jane Austen (Målet var en Jane Austen om måneden indtil alle var læst – derfor endnu et af hendes værker på listen. Jeg sidder tilbage med blandede følelser omkring denne af hendes romaner, men det var uden tvivl stadig en stærk historie – præcis som Jane Austen kan skrive dem.)

The Demon Trappers #1 (Fortabt) – Jana Oliver. (Forlaget Tellerup sendte mig bog #3 i denne serie og derfor var det oplagt at jeg kastede mig over de foregående bøger. Bog nr. 1 har været fed læsning!)

The Demon Trappers #2 (Forrådt) – Jana Oliver. (Begejstringen falder absolut ikke med nr. 2 i serien.)

Tvillingesagen – Lotte Dalgaard (Anmeldt for Plusbog.dk. En udemærket krimihistorie, med alle de klassiske “journalist dækker sag og er personlig involveret” elementer. Dens knap 200 sider gør den til en perfekt taskekrimi.)

Det svageste led – Lotte Dalgaard (Anmeldt for Plusbog.dk. Vi følger samme hovedperson som i Tvillingesagen og endnu en gang bliver der begået mord i Danmark. Fyldt med spænding.)

Den hvide pige – Jon Rex Laugen (Nr. 2 i serien og efterfølgeren til Skovens Hemmelighed som jeg læste og anmeldte tilbage i marts. I denne bog følger vi Sebastian på et nyt eventyr, hvor fare og spænding hersker.)

Planen for Juli:

Jeg vil med vilje ikke planlægge en masse for juli, så derfor bliver der “sommerferie” i planen over bøger til næste måned. Så hellere blive positiv overrasket! 🙂

Rigtig god sommer til alle! ❤

9 thoughts on “Juni update

    • Tusind tak søde! Jeg lover der kommer et par billeder i ugens glimt på søndag. Ellers tjek min Instagram (nenafunkskov), der har jeg lagt lidt op allerede! 🙂

  1. Mange gange tillykke med tvillingerne. Har smugkigget lidt billeder på IG, og de ser godt nok fine ud. Sikke dejlige drenge. Alle tre 🙂
    Håber at alt går godt.

Skriv et svar

