Ugen der gik – nu sker det snart!

IMG_0680

Man skulle tro, at den sidste uge op til mandagens store eventyr ville forløbe med både spænding og nervøsitet. Dog har sygdom i form af en god gammeldags forkølelse med snot og hoste indtaget min krop, og derfor har der slet slet ikke været overskud til hverken at være spændt eller gå og tænke alt for meget over den kommende fødsel. Jeg har faktisk omvendt været mere i en følelse af energimangel, og tanken har mest lydt på, at fødslen gerne måtte vente, til jeg havde energi til den. Det er længe siden, at jeg har været fældet af en alm. forkølelse på denne måde, men jeg tror, min krop arbejder på højtryk i forvejen, og derfor har immunforsvaret ikke været så effektivt som ellers. Nu sidder jeg ihvertfald på 7 dagen med både kleenex og næsespray og krydser fingre for, at jeg, trods alt, kan finde den energi frem, som de næste par dage kommer til at kræve. Men mon ikke man glemmer alt andet, når først kroppen går i fødsel og skal levere 2 små drenge til verden?! Det tænker jeg den gør! 🙂

Så det har ikke været den mest begivenhedsrige uge – jeg har stort set lagt på sofaen dagen lang og ellers i min seng. Heldigvis var der ikke planlagt så meget, så det har været uden dårlig samvittighed, at jeg har isoleret mig fra verden udenfor, og bare nydt mine mange bøger, muligheden for at sove og så har jeg set det sidste afsnit af Bones på Netflix (sidste afsnit af de sæsoner de har indtil videre), hvilket også har været et mål inden jeg skulle føde. 🙂

Det var meningen at jeg skulle til Århus i onsdags, da Leonora Christina Skov kom forbi og signerede sin nyeste roman ‘Hvor intet bryder vinden‘, men det måtte jeg desværre også aflyse. Jeg håber, at jeg får muligheden for at møde hende en anden gang, for den bog har virkelig været en god læseoplevelse, og en bog jeg ville elske at få signeret! ❤

På Instagram har I, ligesom forrige uge, kunne følge med i form af billeder og små tekster, og igen har jeg samlet nogle udvalgte. Desværre synes jeg ikke, at jeg ville overfalde mine følgere derinde med konstante billeder af snotpapir og morgenhår, så mængden af billeder har ikke været så enorm i denne uge. Til gengæld skal der nok komme masser af billeder i næste uge, når den store begivenhed løber af stablen.

IMG_0761

Manden er gået på barsel/ferie, stort set alle ting er klar, og nu vil jeg nyde den sidste stilhed før stormen og begynde at fokusere på den nye oplevelse næste uge byder på.

Jeg håber på at kunne opdatere bloggen undervejs, men bliver der lidt stille, så ved I hvorfor. Jeg har allerede skrevet og planlagt en del boganmeldelser, men hop ind på Instagram (nenafunkskov) og følg mig der, for der vil opdateringerne være mere hyppige i de dage, hvor tiden ikke er til at skrive og redigere hele blogindlæg.

Hvis I som os starter ferie nu, så rigtig god ferie. I næste uge er jeg sikker på at sommervejret ENDELIG rammer os! 🙂

2 thoughts on “Ugen der gik – nu sker det snart!

  1. Man skal altså ikke underkende, hvad ens krop kan – sidst jeg skulle føde, var jeg rigtig forkølet og døjede med en anstrengende hoste op til. På dagen var det som om det forsvandt – jeg havde det bedre, og var slet ikke generet af hosten, det vendte først tilbage dagen efter 😉

    • Det lyder positivt! 🙂 Har heldigvis i dag fået penicillin, så er på vej mod bedring. Men glæder mig til at se min krop udøve mirakler!

Skriv et svar

