Den sidste etape. Følg med på Instagram!

I dag er der kun 2 uger tilbage, til jeg bliver sat i gang. Når man får tvillinger, så bliver man nemlig typisk sat i gang, når man er 38+0, hvilket jeg rammer mandag d. 29 juni. Jeg har hele tiden haft på fornemmelsen, at jeg ikke går i gang af mig selv, men den teori kan selvfølgelig stadig vise sig ikke at holde. Jeg har været til scanning i dag, hvor de målte tvillingerne til at veje hhv. 2459g og 2178g.  Ellers så alt fint ud, og tvilling 1 ligger med hovedet godt nede, og har derfor lagt op til, at jeg sagtens kan føde naturligt.

Det har heletiden været op til mig, om jeg ville have kejsersnit, eller om jeg ville føde naturligt. En beslutning som jeg har haft rigtigt svært ved at træffe, da jeg ser både fordele og ulemper ved begge fødselsmetoder. Men nu er beslutningen taget, og med mindre at tvillingerne pludselig kommer i akut fare af den ene eller anden årsag, så vil jeg give den naturlig fødsel en chance. I og med at jeg fik kejsersnit med Alexander, så ser jeg det som en god mulighed for at få prøvet det af, som alle kvinder snakker så meget om! 🙂

I forbindelse med de sidste uger op til min fødsel, har jeg bestemt mig for at lave daglige opdateringer, for alle dem der gerne vil følge med. Det kommer til at ske på Instagram, så har du lyst til at følge med, skal du ind og følge min Instagramprofil (nenafunkskov). Jeg vil dele billeder af maven, glimt af de skønne indkøb jeg har gjort i tøj, og alle de tanker der følger med, når man bare går og venter. (Tjek #skovtvillinger som jeg bruge ved alle opslag).

IMG_9561

IMG_9565

IMG_9578

4 thoughts on “Den sidste etape. Følg med på Instagram!

Skriv et svar

