Sommerferie og barsel

Fotografi den 10-06-15 kl. 16.44

Så kom dagen, hvor jeg skulle til den sidste del af min dansk linjefagseksamen. Det har været noget af en rutschebanetur med frustrationer og følelsen af, at det slet ikke kunne lade sig gøre. Især den 24-timers skriftlige eksamen i sidste uge, var noget af en oplevelse. Nu står jeg dog på den anden side, og så endda med et 7 tal at vise for mit arbejde – hvilket jeg er utrolig stolt af. 2 uger før fødsel og stadig en flot karakter.

Det gik pludselig op for mig her i eftermiddag, at jeg aldrig skal have dansk mere. Ja altså på seminariet. At jeg nu har bestået mit første linjefag, og at jeg i princippet, når jeg har bestået mine didaktiske og pædagogiske fag, kan gå ud og undervise i dansk. Det er en dejlig følelse, og jeg kan slet ikke vente, til jeg skal aflevere bachelor om et par år, for det må da være den bedste følelse! At afslutte et SÅ stort kapitel.

Men nu vil jeg foreløbig nyde min frihed med en god bog. Læser i øjeblikket Nattens sanger (Skæbne) af Christina Bonde og har Lola og naboens søn klar til bagefter! Det bliver dejligt med masse af tid til afslapning de næste par dage – især nu hvor sommeren for alvor er kommet! ❤

download

Min mor kom forbi med en buket skønne blomster i dagens anledning! ❤

 

5 thoughts on “Sommerferie og barsel

  1. Pingback: Ugen der gik – Eksamen, barsel, sol og smerter | nenaskov

Skriv et svar

