Indlæg nr. 200 – En tak til jer!

20140717-195340-71620941.jpg

Det gik op for mig igår, da jeg udgav “Ugen der gik”, at næste indlæg – altså det her – ville blive mit indlæg nr. 200 på bloggen. Det er jo helt vildt mange indlæg, og jeg kan stadig tage mig selv i at være overrasket over, hvor godt det er gået med min blog. En god portion faste læsere og søde kommentar er jo ikke en selvfølge, bare fordi man vælger at starte en blog.

De 200 indlæg er blevet udgivet i en periode på ca. halvandet år, og det har været en rigtig god oplevelse at få lov til at udgive tanker, ideer og indlæg om hist og pist. Det er ingen hemmelighed, at jeg har vævet imellem forskellige topics og stile, men jeg føler, at jeg nu har fundet min niche og min stil. En blog fyldt med kærlighed til bøger og deres verden, og en blog med masser af liv og personlige beretninger. ❤

Jeg glæder mig allerede nu til at skrive endnu flere indlæg og håber, at I vil blive ved med at læse med! 🙂 Det betyder ihvertfald enormt mig, at I har lyst til, at læse det jeg skriver og bakker op omkring min blog. Det skal I have stort stort tak for!

Og husk – hvis I har ønsker til indlæg, spørgsmål eller bare er nysgerrige på ting omkring mig og mit liv, så hold endelig ikke tilbage. Skriv!

 

2 thoughts on “Indlæg nr. 200 – En tak til jer!

Skriv et svar

