Ugen der gik – eller hva’?

IMG_0394

Skærmbillede 2015-05-13 kl. 15.23.07

Der er jo ingen tvivl om, at man som blogger kigger på, hvor mange besøgende man har. Dermed ikke sagt at det nødvendigvis har nogen indflydelse på hvad man skriver, eller hvad man gør på bloggen, men nysgerrigheden er der altid. Jeg indrømmer det ihvertfald gerne – jeg kigger på statistikkerne, især hvis jeg har lavet et indlæg, hvor jeg skriver noget personligt eller et holdningspræget indhold. Jeg har opdaget, at mine bogindlæg ikke tiltrækker så mange som mine indlæg om f.eks. graviditet og børn. Specielt “Ugen der gik” er populært og heldigvis er det et indlæg, jeg nyder at skrive. Jeg holder dog aldrig op med at blogge om bøger og anmeldelser, for hvem siger at det ene bør skubbe det andet af banen?!

Når det så er sagt, så har jeg gået og tænkt lidt på mit “Ugen der gik” indlæg, og jeg er ikke helt tilfreds med navnet. Min mand afslørede den anden dag, at han læste de indlæg, fordi han synes det var sjovt at se, hvad jeg mente havde været ugens højdepunkter. Også gik min hjerne ellers i selvsving. For bør det måske i stedet hedder “Ugens højdepunkter”? Jeg har brainstormet men er ikke nået frem til det perfekte navn.

Så jeg har brug for jeres hjælp. Hvad kan jeg kalde mine ugentlige opdateringer?

Min brainstorm har blandt andet indeholdt:

– Ugens højdepunkter

– Ugens glimt

– Vores uge

Hjælp mig med at brainstorme videre… kom med gode ideer! 🙂

 

2 thoughts on “Ugen der gik – eller hva’?

  1. Højdepunkter er for mig positivit og det du skriver du er mærket af i løbet af ugen er vel ikke kun lutter og lagkage… Jeg kan bare ikke rigtig komme på andet end det du nævner.. For det er jo ugen der gik..

    • Tak for din kommentar. Giver rigtig god mening og synes absolut du har ret. For nej det ikke altid lutter lagkage! Måske Ugen der gik blot er det bedste navn! 🙂

Skriv et svar

