Ugen der gik – Sol og oprydning

IMG_0187

Så gik endnu en uge – en uge i hussalgets tegn. Vi har haft besøg af manden, der skulle lave tilstandsrapport, energimærkning osv. og i dag har fotografen været forbi for at tage billeder. Det har kostet en del tid at gøre alt 100% klar, og vi kan også godt mærke, at vi begynder at nå vores max. Jeg kan især mærke, at jeg fysisk trænger til at slappe af og ikke styrte rundt og male, rydde op og støvsuge. Tvillingerne stortrives, men resten af kroppen er ved at være træt. Tilgengæld ser huset super ud, og jeg er enormt spændt på, at se de billeder fotografen tager. Hussalget bliver også mere og mere aktuelt, da vi jo snart kommer på nettet til alles skue, og forhåndligt sidder vores kommende køber og venter på netop vores hus! 🙂 Vi er dog realistiske, og ved at et hussalg ikke sker fra den ene dag til den anden.

 

IMG_0194

 

Der er plantet krydderurter i krukker. Jeg har valgt at prøve en ny i år – Jordbærmynte, til min te. 

I ugen der gik, har jeg også haft besøg af en kær veninde, der i øjeblikket arbejder på Grønland, og som jeg derfor ikke ser så tit. Vi var fulde af held og endte med at tilbringe en dag i solen med frokost ved åen i Århus og kaffe på Starbucks. Sådan et par solskinsdage får mig virkelig til at se frem til sommer. Håber bare jeg føder inden der evt. kommer hedebølge! 🙂

IMG_0150

Ikke dårligt med sol og Starbucks! ❤

Og for at sætte prikken over i’et på en skøn uge har jeg fået læst en masse. Jeg færdiggjorde ‘Dæmondræberen’ bind 1 og 2, samt fik startet på Junglebogen. Det tegner godt for den kommende måned, hvis jeg holder dette niveau. Jeg har anmeldt Dæmondræberen bind 1 i denne uge: Anmeldelsen kan læses her.

Næste uge er seminarie uge – hvilket betyder, at jeg skal afsted til Haderslev og have en masse input fra vores undervisere og mine skønne studiekammerater. Det er hårdt at være afsted så intensivt, men skønt at blive fyldt med viden. Vi skal desuden snakke linjefagseksamen, som nærmer sig med hastige skridt. Håber bare jeg kan holde tvillingerne i maven indtil eksamen er ovre. Ellers må jeg hellere melde mig til “gruppeeksamen” 😉

Skriv et svar

