Marts update

IMG_0142

Et  par af bøgerne i denne måned er læst på mofibo. Noget jeg bruger mere og mere, da jeg så altid lige har en bog i nærheden på ipad eller iphone. 

Jeg ved allerede nu at marts måned slet ikke levede op til mine forventninger, om alle de mange lækre bøger jeg skulle læse. Men jeg må nok hellere acceptere, at jeg sætte for høje forvetninger til min tid og i stedet nyde, at jeg da stadig får læst lidt. Og det jeg så får læst… WOW.. jeg har da virkelig ramt en guldåre i marts.

Bøger læst i marts:

Fortidenssynder af Pernille Eybye (Blodets bånd nr. 7)

Skyggernes Bog af Haidi Klaris (Dæmonherskernes arving nr. 1)

Dig og mig ved daggry af Sanne Munk Jensen og Glenn Ringtved

Skovens hemmelighed af Jon Rex Laugen

Bryllupsnatten af Sophie Kinsella

Et samlet resultat på 5 bøger. Og ja ja, jeg ved godt at det jo er et ganske pænt tal. Ydermere færdiggjorde jeg en bog i starten af april, som egentlig blev læst mest i marts, men hvis jeg vil nå mit må på 100 bøger i 2015, så skal jeg til at stramme mig lidt an. Jeg bliver dog desværre nok nødt til at se mig slået og acceptere, at det ikke bliver i år, at jeg når det famøse tal. Tilgengæld så får jeg anmeldt en god håndfuld både for Tellerup og på Lovebooks, hvilket altid giver mig en dejlig fornemmelse i forfatterhjertet. For jeg har indtil videre også være utrolig begejstret, for de bøger jeg har modtaget, og tænk sig at være en forfatter med så stort talent at lille mig bliver begejstret. Det er da en gave! Og så drømmer jeg mig væk til en tid, hvor jeg selv får muligheden for at nå ud til andre med mine ord.

Læseplanen for marts, som jeg skrev den i min februar update, var:

Bryllupsnatten af Sophie Kinsella (Læst)

Fortidenssynder af Pernille Eybye -Blodets bånd 7 (Læst)

Tågeslør af Pernille Eybye -Blodets bånd 8

Skyggernes bog af Haidi Wigger Klaris – Dæmonherskernes arving 1 (Læst)

Skovens hemmelighed af Jon Rex Laugen (Læst)

Dig og mig ved daggry af Sanne Munk Jensen (Læst)

Junglebogen af Rudyard Kipling (Læseklubbens næste projekt)

Så jeg ramte ikke helt ved siden af.

Jeg har dog taget en pause fra Blodets bånd serien og er i stedet startet på serien om Dæmondræberen, da jeg har nr. 3 liggende til anmeldelse og derfor gerne vil have den fulde oplevelse af hele serien. Så min plan for april kommer til at se sådan ud:

Oprører af Louise Haiberg (Dæmondræberen 1) – Den er allerede læst, da jeg startede i slutningen af marts. Og den er bare go’! 🙂

Udvalgt af Louise Haiberg (Dæmondræberen 2)

Revolution af Louise Haiberg (Dæmondræberen 2)

Anna og det franske kys  af Stephanie Perkins – Nu har Lovebooks snakket om denne bog og talt ned så længe, at man simpelhen ikke kan lade hver med at hoppe med på bølgen. 

Junglebogen af Rudyard Kipling – Den skulle jeg have læst i sidste måned, men den kommer nu her. Og til mit forsvar så har jeg den da liggende klar. Den skal bare læses! 🙂

Og så skal der være plads til en spontan læseoplevelse. Bogen der lige springer i øjnene, når jeg gå hen til reolen bliver nr. 6 på listen. Den må vente med at blive afsløret til April updaten.

Håber I har haft en dejlig litterær marts måned og tænk sig – nu er det snart varmt nok til et tæppe og en solskinsplet i haven, i læ og med en god bog. Jeg forudser en skøn april! ❤

Skriv et svar

