Påskeferie

Det går sløjt med indlæggene på bloggen for tiden, og jeg kan mærke, at påskeferien kræver alt min opmærksomhed. Så i stedet for at have dårlig samvittighed over at jeg hverken får skrevet eller læst, så melder jeg mig offline for en uges tid. Vi går simpelhen på 100% påskeferie! 🙂

Jeg kan smide en teaser om at der i stedet vil komme dobbelt ugens glimt, fyldt med nyheder og oplevelser, samt forhåbentlig en boganmeldelse eller to så snart vi er tilbage igen i næste uge.

Rigtig god påske til alle! ❤

IMG_0107

 

Skriv et svar

