Ugen der gik – Is og hussalg

Endnu en uge er gået, og igen med masser af kvalitetstid sammen med gode venner og folk jeg holder af. Jeg har faktisk ikke rigtig lavet andet end at have besøg og selv være på besøg i denne uge. Ja selvfølgelig lige ud over mit skolearbejde. 🙂

IMG_0071

Når man får gæster, følger der tit blomster med. ELSKER at have stuen fuld af blomster. 

 Vi har ydermere haft besøg af en ejendomsmægler, der måske skal sælge vores hus. Det er en spændende tid – for selvom renten er lav og markedet er godt, så er vores hus ikke mainstream, og man skal være til charmen ved et gammelt murmester hus fra 1920’erne. Vi er pt. i gang med en masse forbedringer, så det bliver et bedre førstehåndsindtryk for køberen. I den kommende uge kommer der gulvmand og ordner trapper, og vi skal male huset udvendigt. Vi ærger os en smule over, at vi først får lavet alle disse ting nu, hvor vi snart skal herfra, men det er der jo ikke meget at gøre ved.

IMG_0076

Vi pifter også huset op med nye ting. Vi har blandt andet købt et tæppe hos Ruggit. Det er SÅ fint! 

Rent bogligt at ugen været rigtig skidt. Jeg har kun læst en bog og slet ikke holdt mit kvote. Ikke fordi lysten er lav, men fordi at jeg efterhånden døjer en del med træthed i graviditeten, og når jeg render rundt og besøger folk, så bliver jeg for træt til selv at holde en bog, når jeg først kommer hjem. Men sådan er det jo i perioder. Jeg har været til scanning i dag, og har allerede her i uge 25, ca. 1,5 kg baby (tilsammen). Så jeg kan godt forstå det er ved at blive tungt! 🙂

Jeg håber I har haft en god uge. ❤

IMG_0078

Årets første forårsis er indtaget – Alexander var meget begejstret over at den var grøn! 

Skriv et svar

