Ugen der gik – Gensyn med venner og nye graviditetsudfordringer

Jeg er begyndt at holde af at opdatere med et “ugen der gik” indlæg – ihverfald så længe der er noget at fortælle! 🙂 Overvejer om det skal være en tradition med faste “ugen der gik” indlæg?!

Denne uge har i hvertfald en af de uger, hvor der er sket noget. Der har været tid til både gensyn med venner, en tur til trimmer med Elvis, familietur med hele Hans’ familie og så har tvillingegraviditeten medbragt nye “udfordringer”.

Det at være sygemeldt giver jo heldigvis også noget ekstra tid til bare at få snakket og set nogle af de mennesker, som man ellers kan have svært ved at finde tiden til at se. Ikke fordi jeg ikke vil prioritere dem, men vi har generelt ikke så meget tid til at se nogen som helst i hverdagene. Men i denne uge har jeg både set en veninde til sushi og hyggesnak, samt min kære kusine som jeg aldersmæssigt er meget tæt på og altid har haft et nært forhold til. Og selvom det kan være et helt dagsprojekt at være på besøg et par timer, med en mave der fylder godt ud i verden, så er det så abosolut det hele værd.

Elvis har også været ude og opleve i denne uge. Han har været ved trimmeren for at blive forårsklar. Han er så sød. når han er nytrimmet, og når han så krøller sig sammen på sofaen, så er det næsten som at få min lille hvalp igen! ❤ Vores trimmer ligger i Bredsten ved Vejle og er super dygtig.

IMG_0066

Elvis har også været på miniferie hos “mormor” – da vi her i weekenden har været på familietur med Hans’ familie, for at fejre farmors 80års fødselsdag. Det er altid en fornøjelse at samles allesammen, og da vi denne gang var på Fuglsøcentret, var der gode muligheder for at alle kunne finde på noget at lave. Kan varmt anbefale stedet!

IMG_0053

Holder øje med at far spiller håndbold. Nu med egen sponsordragt fra farfars hold i Rødekro IF. 

Men man er godt nok træt efter sådan en weekend. Den friske luft, de mange store måltider og masser af festlige indslag, kræver en søndag eftermiddag på sofaen! Specielt også fordi jeg er den heldige vinder af utrolig ondt i halebenet og i lysken, hvilket sætter sig så snart jeg har siddet et stykke tid på en almindelig stol. Jeg har ikke oplevet lignende, da jeg var gravid med Alexander, men kan læse mig til, at det er meget normalt. Kan slet ikke overskue, hvis det “meget normale” skal vare helt til juni. Nåh ja oveni det så er halsbranden også startet, og tvillingerne har bestemt, at det er sjovest at feste om natten. Så det går jo meget godt! 🙂

Desværre har det rent læsemæssigt ikke være den store uge. Jeg har fået betalæst endnu et manuskript for DreamLitt, samt jeg er så småt begyndt på Skovens hemmelighed af Jon Rex Laugen. Den ser jeg til gengæld meget frem til at læse, da introen var lige mig. Planen var at anmeldelsen af ‘Dig og mig ved daggry’ skulle på bloggen i løbet af ugen, men den må I få i næste uge i stedet!

IMG_0046

Når man glemmer notatpapir, må en Subway serviet bruges! 

Håber I har haft en dejlig uge og weekend. 🙂

Skriv et svar

