Februar update

IMG_0012

Hvor blev lige februar af? Jeg blev helt overrasket i går, da jeg blev gjort opmærksom på at det nu var marts. Det er vist et resultat af at være studerende uden arbejde. Man får jo ikke den obligatoriske lønseddel, der minder en om at nu er det snart den første! 🙂

Nå men det skulle jo ikke handle om løn og forvirring over datoer, men være et tilbageblik på min læsning i februar.

Bøger læst i februar:

Følgesvenden af Pernille Eybye – Blodets bånd 4

Heksekunst af Pernille Eybye – Blodets bånd 5

Forfald af Pernile Eybye -Blodets bånd 6

A Room with a view (Værelse med udsigt) af E.M. Forster

Hundrede historier af Louis Jensen

Emma af Jane Austen

1 manuskript i forbindelse med tjansen hos Dreamlitt

Et resultat på 7 bøger – hvilket er udemærket taget i betragtning af, at jeg også har afleveret eksamensopgave, samt startet et nyt semester. Jeg er dog også i februar blevet sygemeldt fra jobbet grundet tvillingerne i maven, så det har givet lidt mere tid til både studiet og de skønlitterære udfoldelser.

Det er en blandet samling bøger læst i februar, dog har alle været en stor fornøjelse!

Hundrede historier er en skøn børnebog, jeg har læst i forbindelse med min undervisning på studiet, og Emma er min anden Jane Austen bog. Den har jeg læst i forbindelse med at lovebooks afholdte readalong. Begge bøger vil jeg fortælle mere om i løbet af de næste par dage!

Værelse med udsigt var læsegruppens projekt. En skøn overraskelse af finurlige og søde vendinger, krydret med kærlighedens friske pust.

Blodsøstre er mit igangværende projekt. Der er endnu et par bøger tilbage til de næste par måneder! 🙂

I min januar update havde jeg planlagt også at læse Bryllupsnatten af Sophie Kinsella, men den bliver i stedet skubbet til marts. Det er vigtigt for mig at gribe min umiddelbare læselyst, og ikke at føle mig tvunget til at skulle læse bøger, bare fordi de står på en liste. Så derfor måtte Sophie Kinsellas kærligehedshistorie lade livet for Pernille Eybyes spændingsboble.

Men uanset læselystens spontane udvikling, vil jeg stadig opridse et par bøger jeg regner med at læse i marts.

Bryllupsnatten af Sophie Kinsella

Fortidenssynder af Pernille Eybye -Blodets bånd 7

Tågeslør af Pernilel Eybye -Blodets bånd 8

Skyggernes bog af Haidi Wigger Klaris – Dæmonherskernes arving 1

Skovens hemmelighed af Jon Rex Laugen

Dig og mig ved daggry af Sanne Munk Jensen

Junglebogen af Rudyard Kipling (Læseklubbens næste projekt)

Og selvfølgelig endnu et Dreamlitt manuskript.

Jeg har også lyst til at skrive et Jane Austen værk på, men tror hellere jeg må stoppe her. 🙂 

Hvad står på jeres martsliste?

4 thoughts on “Februar update

  1. Åh hvor dejligt, at I har valgt at læse E. M. Forster i læseklubben! ‘A Room with a View’ er jo virkelig så sød og så fin 🙂

Skriv et svar

