Ting der får mig til at tude

Lige et lille graviditetsindlæg, fra en ellers så utrolig smuk solskinsdag, hvor jeg alligvel sidder med tårerene løbende ned af kinderne.

Jeg er ikke et typisk hormonelt graviditets monster, der tuder i tide og utide. (Ihvertfald ikke hvis du spørger mig! Hvis du spørger min mand, har han måske et andet svar! 😉 ) Men her til formiddag susede jeg forbi facebook, og skulle selvfølgelig lige se et par videoer… Som Julia Robberts siger i Pretty Woman “BIG MISTAKE – HUGE!” 😀

Om jeg ville have været ramt af video nr. 2, hvis ikke jeg havde set nr. 1 først ved jeg ikke. Måske er det blot en reaktion på det der skete i weekenden? Jeg synes ihvertfald at den verden omkring os indeholder utrolig meget smerte – men samtidig enormt meget skønhed. Det kan jeg slet ikke klare lige i dag!

Første video er en lille pige, der opdager sandheden om sin fars liv. Og ja det er en reklame film, med netop det formål at ramme, men derfor tuder jeg sku stadig! 🙂

Bagefter fik jeg klikket på denne video, om en muslimsk mand, der forsøger at bringe verden sammen uden forbehold.

Men det er ikke det eneste jeg tuder over i øjeblikket. Enkelte musiknumre, når Alexander græder, eller et afsnit af de unge mødre Jeg ved det er helt normalt, men for dælen hvor er det en skør fornemmelse, når hormonerne overtager kroppen, og lever sit eget liv.

Skriv et svar

