Lidt varme i det grå

20140630-142845-52125093.jpg

Er du også en af dem med vinterferie, men som er ramt at gråvejrets nedtrykthed? Så har jeg måske lige kuren!

For nogle dage siden bloggede jeg på lovebooks om 10 af mine yndlings kærlighedsfilm, som jeg altid har indenfor rækkevidde, til alt slags humør. Måske du kan finde en film blandt mine 10, som kan gøre noget for dit humør! Eller hvad med at lave din egen liste? Jeg havde ihvertfald utrolig meget sjov med at kigge youtube klip igennem, for at finde de helt rigtige film og helt rigtige klip. 🙂

Du kan se indlægget her.

God fornøjelse! ❤

Skriv et svar

