Minimaxx – biograftur for de mindste

 

I dag starter vinterferien officielt, hvilket betyder at børnene er hjemme og der skal findes på underholdning. Når man har de helt små, skal der ikke så meget til, men i år skal der ske lidt ekstra sjovt hjemme hos os. Vi skal nemlig i biografen for første gang. Ja altså, Alexanders første gang! 😉

I Cinemaxx Århus kører de Minimaxx på alle dage, hvilket er en forestilling for børn i alle aldre. Filmen skifter fra måned til måned og i februar er det Alfons Åberg i hans første filmatisering. Forestillingen begynder kl. 10, hvilket passer perfekt med frokost og middagslur, så mens Alexander sover, kan mor og mormor shoppe. Det er total win/win! 🙂 Det koster 45kr at komme ind og se forestillingen og I kan læse mere om det her.

Jeg er meget spændt på om Alexander er gammel nok til at komme i biografen. Men jeg tør godt prøve, da filmen er for de mindste også, og vi kan altid gå ud, hvis han ikke gider mere.

 

Mangler du gode ideer til aktiviteter, så tjek de her indlæg ud. her, her og her.

 

 

God ferie til alle 🙂

3 thoughts on “Minimaxx – biograftur for de mindste

  1. Hvor gammel er han?

    Jeg kan huske, da min søster var i biografen første gang. Det var nemlig mig og en veninde der havde hende med. Vi så Bjørne Brødre. Det var så hyggeligt! Og det er godt nok længe siden! 😛
    Hun var bange for alt mørke og høje lyde, så vi var ret nervøse, men hun var helt stille derinde og bare optaget af filmen. Det var en stor oplevelse for mit 12-årige jeg, at tage min søster i biografen første gang! 😛

  2. Pingback: Min vinterferie | nenaskov

Skriv et svar

