Den nemme vej til en anmeldelse

Photo 17-06-14 18.26.36

Nu er det efterhånden et år siden, at jeg startede med at anmelde bøger, og antallet af anmeldelser stiger stille og roligt. Det kan være svært at finde frem til den rigtige anmeldelse, så derfor har jeg nu lavet en samlet oversigt, hvor alle anmeldelserne er sat op i alfabetisk rækkefølge ift. forfatterens efternavn.

Jeg anmelder bøger efter lyst, og det vil afspejle genren, der har en tendens til at skifte i løbet af året. Hvis du sidder inde med et ønske om en anmeldelse, så skriv endelig. Måske jeg allerede har læst bogen, men ikke fået den anmeldt, eller måske den bare står på hylden og venter. Jeg tager ligeledes altid imod en god udfordring! 🙂

Du kan kontakte mig her.

 Håber det nye tiltag gør det nemmere for jer at finde rundt. God fornøjelse! 🙂

2 thoughts on “Den nemme vej til en anmeldelse

Skriv et svar

