Meget mere end bare at læse bøger

Som bogblogger er verden meget større, end den umiddelbart ser ud ved første øjekast. For det at blogge om bøger, handler ikke kun om boganmeldelser, top ti lister og flotte forsider. Det handler i den grad også om oplevelsen, historierne og kærligheden. Jeg er selv ikke særlig god til at vise de andre sider her på min blog, men heldigvis har jeg Lovebooks. I efteråret 2014 blev jeg en del af de gæstebloggere, der ugentligt blogger på love-books.dk – stedet for dem der elsker kærlighedshistorier og som har lyst til at samles om dem.

Et af deres seneste tiltag på Lovebooks er ugens crush. Det giver os bloggere en mulighed for at dykke ned i vores yndlings historier, og springe ud som forelskede – i en eller flere af de personer, som vi holder så meget af at læse om. To bloggere har allerede delt deres litterære crush, som ikke kunne være længere fra hinanden rent genre mæssigt. Men det gør heldigvis ikke noget, for det er ikke det, det handler om. Jeg har selv fornyelig sendt mit bidrag ind, så hold øje med ugens crush indlæggene, hvis du er nysgerrig efter hvem mit hjerte banker for.

Skærmbillede 2015-01-26 kl. 19.19.08 Skærmbillede 2015-01-26 kl. 19.18.32

Lovebooks starter også ny read-along i februar – en fantastisk mulighed for at være læsehest og social på en gang. Det eneste man behøver er en kopi af bogen Emma – skrevet af Jane Austen, og adgang til instagram. Læs mere her.

Skriv et svar

