Update fra BogForum #2

Så er anden dag på årets BogForum nået sin ende, hvilket betyder at det er ovre for mig. I morgen vender vi snuderne mod Horsens, fyldt med oplevelser og indtryk.

I dag har jeg oplevet:

Emilia Van Hauen og hendes nye bog ‘Ladycool’. En bog jeg MÅTTE eje!

Kate Atkinson i en snak med Elsebeth Egholm.

Sophie Kinsella gange mange. Hvilket betyder jeg har hørt hende snakke to gange på messen, fået signeret mine bøger, plus mødt hende til eksklusiv champagne og snak efterfølgende.

Søren Ryge og hørt han snak skønt og passioneret om blomsterne i have. Han har bare noget der gør hans oplæg varmt og behageligt at være tilskuer til.

Brdr. Price og en snak om deres fars sorte julrsovs.

Maren Uthaug der livetegnede mens en tysk mand spillede ukulele – nåh ja og var nøgen. Altså manden. Ikke Maren 🙂

Glæder mig til at fortælle meget mere om min første oplevelse med BogForum i næste uge.

Nu vil vi ud og nyde København og hinanden. Over and out! 🙂

IMG_5720.JPG
Maren tegner live

Skriv et svar

