Update fra BogForum #1

IMG_5670

Jeg ligger i min bløde seng på Bella Sky, kigger på de skønne bogkøb jeg har gjort i dag, og tænker på alle de oplevelser dagen har bragt. Intet under at mit hovede er en smule mørbanket. Jeg er virkeligglad for, at vi har valgt at bo så tæt på Bellacentret, så jeg nærmest bare skal “rulle i seng.” 🙂 Og det er da fantastisk at komme “hjem” til min mand og så have lidt voksentid, uden børn og opvask.

Men vil da lige give et par stikord fra dagen, så I kan følge lidt med.

Vi ankom lidt senere end planlagt, så jeg var først på messen kl. 10.30, og nåede ikke den officielle åbning. Jeg tror mest af alt, jeg må have lignet et forvirret barn i en alt for stor slikbutik. Jeg tog en runde i den store hal, og kunne slet ikke finde ud af hvor jeg skulle starte.

Men så kom der lidt mere struktur på og jeg fik set/hørt:

Sarah Engell – Hun talte om hendes bog “21 måder at dø”

Merete Brudholm – En snak om læseforståelse

Karen Glidstrup – Om at fortælle børn sandheden, istedet for altid at to de ikke kan tåle den

Jojo Moyes – Hvorfor har jeg ikke læst hendes bøger endnu? Så sødt og sjovt et menneske kan da kun skrive skønne historier! 🙂

og selvfølgelig Maren Uthaug – en snak om hendes kalender

 

Jeg har købt en Mumibog til Alexander, en housewarming gave til gode venner og Maren Uthaugh’s nyeste bog. Jeg skal vist passe på dankortet, for der er så mange bøger der råber på mig.

 

I morgen er Kinsella dag! GLÆDER MIG! 🙂

 

Har I forresten læst denne sjove artikel om 11 vigtige grund til at hade BogForum? Det er god humor! 🙂

 

Skriv et svar

