Readathon #4 – So how was it?

Billede 13-08-14 13.16.12

 

Dagen derpå ligger jeg på min sofa, desværre ramt af sygdom, men heldigvis også stadig høj på oplevelse. Det er enormt svært at beskrive. hvorfor det har været så fedt at være med til readathon. Nok mest fordi at det ud ad til, jo bare er folk der læser en masse timer i streg. Men hvad man ikke umiddelbart lægger mærke til, er den støtte der sker på tværs af de socialemedier og på tværs af landene.

 

Skærmbillede 2014-10-20 kl. 09.03.54

 

Kommentar på min blog, fra en af de officielle cheerleaders.

Vi var over 800 bog-elskende personer, der sad og vendte sider på samme tid – nogen endda de samme sider, i og med at de læste de samme bøger. Nogen sad alene hjemme, andre omgivet af andre deltagere og alle – ihvertfald alle jeg har hørt fra – havde en fantastisk oplevelse.

Readathon er så meget mere end bare at læse. Det er at læse sammen, at opleve samme, at dele en passion! Nogen bruger alle 24 timer på at læse, mens andre bruger tid på at deltage i små konkurrencer, samt at suse forbi andres blogs, for at læse om den oplevelse, der opstår ude blandt de andre deltager.

Skærmbillede 2014-10-20 kl. 09.03.11

 

Kommentar på min blog, fra en af de andre danske bogbloggere.

 

Jeg selv var en af de sidste. Jeg brugte en del tid på at være online – hvilket dog absolut ikke var med vilje. Jeg havde forventet, at jeg ville læse mere og snakke mindre, men der var noget dragende over at suse rundt i cyberspace. Og vi støttede hinanden, helt indtil sidste minut.

Skærmbillede 2014-10-20 kl. 09.04.07

 

Kommentar på min blog, fra en af pigerne fra min læseklub.

Så det er absolut ikke noget jeg fortryder, eller vil lave om på til næste gang.  Og ligepræcis det er jo det mest fantastiske – næste gang! For Deweys Readathon afholdes 2 gange årligt, så der er kun 6 måneder til, at vi igen i fællesskab kan opleve bøgerne sammen, hver for sig.

Er du blevet fristet til at være med, så kan du læse mere på denne hjemmeside. Tjek evt. de sociale medier for #readathon eller #readathonDK, og se det fællesskab der opstod i løbet af de 24 timer. Jeg opdaterede selv løbende både herinde, på twitter og på instagram.

Billede 19-10-14 13.32.09

De tre bøger jeg fik læst til årets readathon.

 

Til slut en tak til alle der bakkede mig op, og til det officielle team for et virkelig godt arrangement. Vi ses snart igen! 😀

 

De to danske bloggere citeret i indlægget er: Bente fra Trolderier og Anne Nikoline fra Windblown Pages.

6 thoughts on “Readathon #4 – So how was it?

  1. Er spændt på din anmeldelse af The Perks. Det er til dato den værste bog, jeg har læst – af dem, jeg har læst færdig, altså 🙂 Hehe. Jeg har et inderligt og passioneret had til den 😛 Som en af de eneste i verden! 😀

  2. Pingback: Læste bøger i marts 2016 | nenaskov

  3. Pingback: 24 timers læseparadis | nenaskov

Skriv et svar

