Readathon #2 – Snolder og kage

IMG_5491

Nu hvor bøgerne er på plads, er det tid til at finde det søde og lækre frem. Det er jo næsten det bedste af det hele… ja undskyld, men jeg vil nok næsten sælge min højre arm for en bøtte Ben & Jerry’s, så derfor er det næsten en ligeså stor fryd, som det at skulle læse bøgerne! Heldigvis kun næsten. Ellers ville man jo tro jeg var skør! 😉

I Bilka havde de, apropos, tilbud på Ben & Jerry’s, så det blev straks indkøbt – og meget lig mig – straks indtaget da jeg kom hjem! Så meget for den plan. Så tilbage har jeg chokoladebarer, smarties, cola OG det bedste af det hele… efter i morgen formiddag, hjemmelavede hindbærsnitter. Opskriften er fra min nye – yndlings – kogebog.

 

IMG_5493

 

Hvad er din yndlingssukkerspise? Hvad har du købt til din readathon? (Hvad viile du købe, hvis du skulle være med?)

5 thoughts on “Readathon #2 – Snolder og kage

  1. Min plan er blanf selv slik. Kender mig selv for godt til at købe det på forhånd…….. for så ville der ikke være noget tilbage til imorgen 🙂

  2. Pingback: 24 timers læseparadis | nenaskov

Skriv et svar

