Hulubulu….

Nena hvor er du henne?….

Jeg ved godt, det er en hel uge siden mit sidste indlæg, men ugen har budt på så mange ting, og tiden har ikke været på min side.

Fredag sluttede jeg mit vikariat af, og sagde farvel til den fedeste oplevelse og nogle skønne elever. Håber jeg snart kan få lov til at opleve det igen. Heldigvis bliver jeg i forbindelse med jobbet, gang på gang bekræftet i, at jeg har valgt det rigtige studie. Det er jo bare enormt fedt!

Ugen bød også på en 30 års fødselsdag, 2 timer i tandlægestolen, en bunke skolearbejde, et møde med Ann-Christine bag bloggen Waldemarsro og ugens højepunkt – bogbloggertræf i Ålborg. Flere af tingene skal I nok høre mere om i løbet af ugen! I morgen skal jeg tilbage på seminaret for anden gang i dette semester, og inden da skal der klargøres et par deltagelsespligtige opgaver og et hav af læsning. Så dette er blot et lille pip og et par billeder, så I ved at jeg ikke er forsvundet helt. 🙂

Stay tuned!

IMG_5169.JPG

IMG_5140.JPG

IMG_5179.JPG

IMG_4989.JPG

Skriv et svar

