At udfordre kroppen på ny…

I lørdags var jeg på polterabend for min søde kusine Louise. Hun skal giftes her i september og tradition tro, skulle hun have en dag fyldt med kærlighed og varme fra hendes aller bedste piger. En af aktiviteterne var poledance. Det er en sportsgren jeg, indtil i går, ikke havde haft muligheden for rigtig at prøve, så jeg var mega spændt.

Lidt fisende og høje på godt selskab, stod vi ved hver vores pole og forsøgt ikke at lige noget der var helt forkert. Jeg er faktisk ret imponeret over hvor gode vi alle sammen var, og det var fedt at se hvordan vi kom med hver vores stærke side ift. poledancing. Nogen var frygtløse, nogle meget fysisk stærke, nogle smedige og nogle det hele. Vores instruktør Mille var super skøn og meget pædagogisk, så alle øvelserne og generelt hele oplevelsen var en stor success. Det var oppe hos DA Polestudie i Århus. Jeg kan klart både anbefale aktiviteten og stedet! 🙂

I går og i dag har jeg ondt i alle muskler, selv muskler jeg ikke vidste jeg havde. Især skulderne og lår er hårdt ramt. Jeg overvejer kraftigt at tilføje polefitness til en af mine reglmæssige træningspas. Det er virkelig en fed fornemmelse at udfordre kroppen på en anderledes måde, samtidig med at det er hammer morsomt. Det er nok også med at komme afsted, mens man er “ung”! 🙂

 

pole-dance

Skriv et svar

