Den friske morgentur

Min morgen plejer at være fyldt med opgaver og stress, men efter jeg er begyndt at stå tidligere op, og har fyldt noget af tiden ud med en god gåtur med Elvis, er der kommet mere ro på. Det er så dejligt afslappende med en gåtur, og jeg bliver fyldt med masser af frisk luft og energi inden min arbejdsdag.

I dag var den specielt skøn, for vejret var køligt og klart. Hele vejen op langs hækkene, kunne man se hvordan solens spæde stråler fange de mange spindelvæv. Jeg prøvede at tage et par billeder, men det kan være svært at få kameraet til at fange de gennemsigtige tråde. Mange buske var helt overdækket og det gav mig følelsen af at være tilbage i mit amerikanske hjem midt i Halloween. Jeg er dybt imponeret over edderkoppespind, og synes det er så hyggeligt når duggen skinder om kap med solen i dem.

Fascinationen går dog kun til den første edderkop viser sig – for så er jeg den første der er smuttet! 🙂

 

IMG_4965

IMG_4964

IMG_4966

 

IMG_4967

IMG_3483

Skriv et svar

